InPost i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo. Użytkownicy serwisu z dostępem do 16 tys. paczkomatów
  • 0
  • 1
4.01.2022

InPost i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo. Użytkownicy serwisu z dostępem do 16 tys. paczkomatów

InPost i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie logistyki przesyłek dostępnych dla użytkowników serwisu ogłoszeniowego. Umowa została podpisana na okres pięciu lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2022

Odejście Paulo Sousy zdominowało Internet. Prawie 33 tys. wpisów na temat „siwego bajeranta” w mediach społecznościowych

Na temat odejścia Paulo Sousy z posady selekcjonera reprezentacji Polski w okresie od 16 grudnia do 2 stycznia odnotowano 5 809 publikacji w mediach tradycyjnych (prasa, WWW, radio, telewizja) oraz prawie 33 tys. wpisów w mediach społecznościowych – wynika z raportu przygotowanego przez agencje Press-Service Monitoring Mediów i Publicon. Znaczny wzrost doniesień dało się zauważyć szczególnie 26 grudnia, gdy prezes PZPN Cezary Kulesza poinformował na Twitterze o zaskakującej rozmowie z Portugalczykiem.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2022

Outdoorowa odsłona kampanii „Czy się spełni cud?” SOS Wiosek Dziecięcych

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wspólnie z firmą Screen Network uruchomiło niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna stowarzyszenia z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie natychmiast wyświetlały podziękowania. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej „Czy się spełni cud?”.