Selgros Cash & Carry z nową odsłoną kampanii „Profesjonaliści”
  • 1
  • 0
6.08.2018

Selgros Cash & Carry z nową odsłoną kampanii „Profesjonaliści”

5 sierpnia do emisji trafi kolejny spot kampanii telewizyjnej sieci sklepów Selgros Cash & Carry. Tym razem tematem filmu są świeże warzywa i owoce.

Najnowsza reklama sklepów Selgros kontynuuje ścieżkę obraną przez markę. Uświadamiania konsumentom możliwości kupowania produktów na sztuki oraz podkreśla główne przewagi sieci wobec konkurentów.

Film ponownie wykorzystuje znane z poprzednich odsłon kampanii postaci profesjonalistów. Są to pracownicy sklepu pełniący role doradców i opiekunów klientów.

Kampania będzie obecna w telewizji, VoD, gazetkach oraz kanałach internetowych Selgrosa.

  • Strategia oraz kreacja: Life on Mars (Brand New Galaxy)
  • Produkcja spotów: ED Commercials
  • Reżyseria: Bartosz Prokopowicz

6 sierpnia 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub

W ostatnich trzech latach widzowie nie byli łaskawi dla producentów i gwiazd popularnych seriali telewizyjnych. Od 2015 r. ich oglądalność spadła nawet o kilkadziesiąt procent – wynika z raportu przygotowanego przez MullenLowe MediaHub. Liderem spadku jest emitowany od 2014 r. na antenie TVP2 serial medyczny „Na sygnale”. W 3 lata stracił on niemal połowę widowni. Od „Klanu” (TVP1) odeszło 41% widzów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Raport firmy Meetrics

Polska w II kwartale 2018 r. uplasowała się na ostatnim miejscu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Osiągnęła wynik viewability na poziomie 50 proc. Zamieniła się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią. To wnioski z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, dotyczącego widoczności reklam na poszczególnych rynkach Starego Kontynentu.