Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub
  • 0
  • 2
6.08.2018

Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub

W ostatnich trzech latach widzowie nie byli łaskawi dla producentów i gwiazd popularnych seriali telewizyjnych. Od 2015 r. ich oglądalność spadła nawet o kilkadziesiąt procent – wynika z raportu przygotowanego przez MullenLowe MediaHub. Liderem spadku jest emitowany od 2014 r. na antenie TVP2 serial medyczny „Na sygnale”. W 3 lata stracił on niemal połowę widowni. Od „Klanu” (TVP1) odeszło 41% widzów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44961 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Raport firmy Meetrics

Polska w II kwartale 2018 r. uplasowała się na ostatnim miejscu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Osiągnęła wynik viewability na poziomie 50 proc. Zamieniła się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią. To wnioski z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, dotyczącego widoczności reklam na poszczególnych rynkach Starego Kontynentu.