Internauci wybiorą konsumenta, który wystąpi w reklamie Lidla
  • 1
  • 1
6.08.2018

Internauci wybiorą konsumenta, który wystąpi w reklamie Lidla

W ramach kampanii „Radość z życia” sieć sklepów Lidl przygotowała konkurs, w którym zachęca do dzielenia się radosnymi momentami. Zwycięzca zostanie zaproszony do udziału w spocie marki oraz otrzyma 10 tys. zł.

Aby móc opowiedzieć w reklamie Lidla o swoich szczęśliwych momentach, należy zamieścić w kanale marki na YouTube 60-sekundowe wideo. Uczestnicy konkursu muszą w nim zaprezentować, co sprawia im największą radość w życiu, a następnie wypełnić formularz na stronie www.casting.lidl.pl. Zgłoszenia można wysyłać od 30 lipca do 9 sierpnia 2018 r.

W okresie od 30 lipca do 10 sierpnia 2018 r. do godziny 23:00 internauci będą mieli możliwość oddawania głosów na przesłane wideo. 23 sierpnia spośród autorów trzydziestu najwyżej ocenionych prac Lidl wyłoni głównego zwycięzcę. Dodatkowo marka przygotowała 5 nagród pocieszenia w postaci koszy z produktami sieci o wartości 300 zł.

  • 1

6 sierpnia 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub

W ostatnich trzech latach widzowie nie byli łaskawi dla producentów i gwiazd popularnych seriali telewizyjnych. Od 2015 r. ich oglądalność spadła nawet o kilkadziesiąt procent – wynika z raportu przygotowanego przez MullenLowe MediaHub. Liderem spadku jest emitowany od 2014 r. na antenie TVP2 serial medyczny „Na sygnale”. W 3 lata stracił on niemal połowę widowni. Od „Klanu” (TVP1) odeszło 41% widzów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Raport firmy Meetrics

Polska w II kwartale 2018 r. uplasowała się na ostatnim miejscu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Osiągnęła wynik viewability na poziomie 50 proc. Zamieniła się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią. To wnioski z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, dotyczącego widoczności reklam na poszczególnych rynkach Starego Kontynentu.