Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Raport firmy Meetrics
  • 0
  • 1
6.08.2018

Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Raport firmy Meetrics

Polska w II kwartale 2018 r. uplasowała się na ostatnim miejscu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Osiągnęła wynik viewability na poziomie 50 proc. Zamieniła się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią. To wnioski z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, dotyczącego widoczności reklam na poszczególnych rynkach Starego Kontynentu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Paweł

6 lat temu

No i bardzo dobrze. Dla jednych jest to minus dla innych plus. Oznaczać to może także że jesteśmy bardziej zakupoodporni od np Austriaków.
Moim zdaniem to dobry wynik. Czas poświęcony na wgapianie się w reklamę można poświecić na coś bardziej pożytecznego.

6 sierpnia 2018