0 2 0 0 0 6.11.2018Marka KFC w reklamie wykorzystała tweet, który krytykuje jej frytki„Drogie KFC, nikt nie lubi waszych frytek. Z poważaniem, cały świat” – tweet o takiej treści zamieścił internauta. Marka przewrotnie wykorzystała wpis w działaniach promocyjnych.
0 0 0 0 0 6.11.2018TalentMedia i Universal Music Polska nawiązują strategiczną współpracęFirma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. W jej ramach MCN będzie oferował swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z wytwórnia. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.
0 5 0 0 0 6.11.2018Piłkarski czerwiec kontra siatkarski wrzesień – badanie Gemius/PBIW 2018 r. odbyły się dwa wydarzenia ważne dla fanów sportów zespołowych. Pierwszym był mundial w Rosji (od 14 czerwca do 15 lipca), w którym Polska reprezentacja odpadła w fazie grupowej. Drugie to mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Turynie (9–30 września), z których nasi rodacy wrócili ze złotymi medalami. Które z tych wydarzeń cieszyło się większym zainteresowaniem Polaków? Sprawdzono to w badaniu Gemius/PBI.
0 0 0 0 0 5.11.2018Młodzi Amerykanie odinstalowują aplikację Facebooka ze swoich telefonów44% Amerykanów w wieku 18–29 lat w ciągu ostatniego roku odinstalowało mobilną aplikację Facebooka – pokazuje badanie Pew Research Center. Niektórzy z nich zainstalowali ją później ponownie.
0 0 0 0 0 5.11.2018Nowe kategorie w konkursie Cannes Lions 2019Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions oficjalnie otworzyli rejestrację delegatów i ogłosili szczegóły przyszłorocznej imprezy. Pojawią się na niej m.in. dwie nowe kategorie.
0 1 0 0 0 5.11.2018Czy start-upy znają potrzeby swoich użytkowników? Hubraum i Edisonda rozpoczynają międzynarodowe badanie „Growth UX Study”Start-upy odnoszą sukces, gdy ich rozwiązanie wpisuje się w potrzeby użytkowników. Choć jest to kwestia oczywista, wiele zespołów ma problem, by odpowiednio odczytywać oczekiwania potencjalnych klientów. Chcąc sprawdzić, jak wyglądają prace nad tworzeniem i realizacją pomysłu, studio projektowo-badawcze Edisonda oraz Hubraum – inkubator technologiczny Deutsche Telekom – rozpoczynają badanie „Growth UX Study”.
0 0 0 0 0 5.11.2018Konferencja „Wojna światów” niebawem w Krakowie7 listopada na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie odbędzie się konferencja „Wojna światów – zderzenie teorii z praktyką”. Wydarzenie jest organizowane przez uczelnię we współpracy z krakowskimi agencjami Synapsy Communication i BraveBrain.
0 1 0 0 0 5.11.2018Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 201830 października poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. W nagrodę zwycięzcy wyjadą na The ADCE European Creativity Festival. Wydarzenie odbędzie się 9–10 listopada w Barcelonie.
1 3 0 0 0 5.11.2018Świąteczne buziaki od Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana w kampanii telewizyjnej Avonu5 listopada wystartowała świąteczna kampania Avonu „Kisses for Christmas”. Udział bierze w niej ambasadorka marki, Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż Radosław Majdan. Autorem spotów telewizyjnych jest Marcin Tyszka. W świąteczny nastrój wprowadza widzów głos Wiktora Zborowskiego.
5 0 0 0 0 5.11.2018ING BŚ zmienia opinie o firmach w piosenki. Śpiewają je Mela Koteluk i Paweł DomagałaW nowej kampanii ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Wystartowała akcja „Dobry głos dla firm”. Ma pomóc przedsiębiorcom zdobywać nowych klientów dzięki większej liczbie dobrych opinii.