1 2 0 0 0 18.08.2021Żabka wylicytowała medal Marii Andrejczyk i pozostawiła go lekkoatletceMaria Andrejczyk, srebrna medalistka igrzysk olimpijskich w rzucie oszczepem, wystawiła swój medal na licytację. Celem była zbiórka środków na operację Miłosza, dziecka z wadą serca. Kwotą 200 tys. zł licytację wygrała sieć sklepów Żabka. Firma zdecydowała jednak o pozostawieniu medalu w rękach oszczepniczki.
0 4 0 0 0 18.08.2021„Twoim prawem jest wiedzieć” – TVN24 świętuje 20-lecie stacji„Twoim prawem jest wiedzieć” to hasło drugiej odsłony kampanii z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych i aktualnych informacji. Kampania wystartowała 15 sierpnia i pojawi się na billboardach w całej Polsce, w internecie oraz prasie.
1 1 0 0 0 17.08.2021Tiger Quest Hunter – loteria Tigera z XboksamiMarka napoju energetycznego Tiger Energy Drink rozpoczyna kampanię promującą loterię, w której można wygrać najnowsze Xboksy.
1 1 0 0 0 17.08.2021Wyższe Szkoły Bankowe startują z nową kampanią17 sierpnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Wyższych Szkół Bankowych. Działania prowadzone będą w internecie. Skierowane są zarówno do polskich, jak i zagranicznych studentów.
1 5 0 0 0 17.08.2021Mecwaldowski, Braciak, Karolak i inni w głównym etapie kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat PlusRozpoczyna się główny etap kampanii rebrandingowej kluczowych marek Grupy Polsat Plus. Po fazie wprowadzającej startuje nowa, pierwsza wspólna kampania trzech marek – Plusa, Polsatu i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Łączy ją hasło „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.
1 2 0 0 0 17.08.2021Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday PolskaCelem kampanii „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!” jest zaprezentowanie formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 16 sierpnia i potrwają przez tydzień. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat.
1 2 0 0 0 17.08.2021eObuwie.pl rozpoczyna współpracę z PZL – startuje kampania na kilkunastu europejskich rynkach17 sierpnia startuje kampania reklamowa eObuwie.pl, pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie”. Poza Polską kampania prowadzona będzie na kilkunastu rynkach europejskich. To pierwszy etap zaplanowanej na dłuższy okres komunikacji, która ma wspierać budowę wizerunku marki i zwiększać jej świadomość, a jednocześnie podkreślać szerokość i różnorodność asortymentu.
1 1 0 0 0 17.08.2021Wirtualna Polska promuje szczepienia akcją #Zdążysz? Bliscy ofiar pandemii opowiadają swoje historieW kampanii Wirtualnej Polski #Zdążysz? wzięły udział osoby, które przez pandemię COVID-19 straciły najbliższych. W obliczu czwartej fali pandemii i niechęci do szczepień opowiadają swoje historie i zadają Polakom jedno ważne pytanie.
0 1 0 0 1 16.08.2021Linie lotnicze Delta wysłały prezent trzyletniej dziewczynce, której imię stało się nazwą nowego wariantu koronawirusaMatka dziewczynki jest badaczką kosmosu i influencerką. Kilka dni temu ubolewała w mediach społecznościowych, że nowy wariant koronwairusa nazywa się tak samo, jak jej trzyletnia córka Delta. Linie lotnicze postanowiły wykorzystać okazję i wysłały dziewczynce prezent.
0 1 0 0 0 16.08.2021Perrier prezentuje butelkę z plastiku z recyklingu enzymatycznegoFrancuska marka gazowanej naturalnej wody mineralnej Perrier zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET uzyskanego metodą recyklingu enzymatycznego. Ta technologia pozwala przetwarzać każdy rodzaj PET niemal bez ograniczeń z zachowaniem jego najwyższej jakości. Marka nazywa to kamieniem milowym na swej drodze w poszukiwaniu zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.