Dlaczego visual marketing może zwiększyć wartość twojej firmy i zbudować trwałą relację z klientem, czyli potęga designuDlaczego visual marketing może zwiększyć wartość twojej firmy i zbudować trwałą relację z klientem, czyli potęga designuDlaczego visual marketing może zwiększyć wartość twojej firmy i zbudować trwałą relację z klientem, czyli potęga designuDlaczego visual marketing może zwiększyć wartość twojej firmy i zbudować trwałą relację z klientem, czyli potęga designu
90% informacji odbieramy wizualnie (źr. Bluerank)

Dlaczego visual marketing może zwiększyć wartość twojej firmy i zbudować trwałą relację z klientem, czyli potęga designu

Dlaczego visual marketing może zwiększyć wartość twojej firmy i zbudować trwałą relację z klientem, czyli potęga designu
Daria Łuka

Daria Łuka

-

graphic designer, Bluerank

Daria Łuka

Daria Łuka

graphic designer
Bluerank

Projektantka multimedialna, fascynatka nowych technologii. Wierzy, że design to proces zadawania pytań i odnajdywania odpowiedzi. Asystentka w Pracowni Projektowania Grafiki Multimedialnej na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Rozgadana introwertyczka, pasjonatka dobrych książek, dobrego kina i dobrego designu.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego szefowie kuchni przywiązują tak dużą wagę do prezencji ich potraw na talerzu? Czasem można odnieść wrażenie, że jest to dla nich ważniejsze niż sam smak dania. Tak, mistrzowie kuchni wiedzą, że „jemy oczami”. To samo wie dobry projektant.

Także w marketingu zainwestowanie w dobrze zaprojektowane doświadczenie jest w obecnych czasach koniecznością. Zapewnia szybki wzrost zaufania i rozpoznawalności marki.
Pierwsze wrażenie jest tylko jedno!
Użytkownicy spędzają coraz więcej czasu online, paradoksalnie mając tego czasu coraz mniej. Jeśli nie napotkają na swojej drodze doświadczeń zaprojektowanych w sposób czytelny i dostosowany do odbiorcy, bezlitośnie porzucają stronę bez zamiaru powrotu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się