Emocje tworzą paragon. Co to znaczy?Emocje tworzą paragon. Co to znaczy?Emocje tworzą paragon. Co to znaczy?Emocje tworzą paragon. Co to znaczy?
Zasada tworzenia pozytywnej impresji: „Jestem tutaj i chcę doświadczać przyjemności teraz” (fot. Photogenica)

Emocje tworzą paragon. Co to znaczy?

Emocje tworzą paragon. Co to znaczy?
Magdalena Szelągowska

Magdalena Szelągowska

-

prezes, Instytut Relacji i Standardów

Magdalena Szelągowska

Magdalena Szelągowska

prezes
Instytut Relacji i Standardów

W ramach IRiS wspiera firmy rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień, których celem jest wzrost jakości obsługi i satysfakcji klientów. Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Kompetencje i specjalizacje: tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych, kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy, badania satysfakcji i rekomendacji klienta, operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości, tworzenie i implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych. Certyfikowany Trener Biznesu. Wykładowca SGH – współzałożyciel kierunku zarządzanie satysfakcją klienta. Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, wykładowczyni w ramach uczelnianego programu „Nauka praktyce – praktyka nauce”. Autorka w książki „Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta. Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce”.

Co decyduje o ogólnej impresji klienta w miejscu kontaktu z marką? Czy dla klienta istotna jest świadomość, że na jego zadowolenie z obsługi składa się to, że ktoś rozrysował mu ofertę na kartce, odprowadził do drzwi, a dziecku dał balonik? Dla niego nie, ale dla firm, które chcą zarabiać, już tak.

Świat jest tak skomplikowany, że aby nie zwariować – szukamy uproszczeń. Zaszliśmy w tym tak daleko, że nawet słówka „fajnie” i „OK” zastąpiliśmy ikonami. Nie rozważamy, nie analizujemy, nie zgłębiamy. Po co, skoro wszystko można wyrazić jednym klikiem.

Nie chcemy się zmuszać do żadnego wysiłku, zwłaszcza do myślenia. Ma być prosto.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się