Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych Škody
  • 0
  • 2
6.12.2019

Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych Škody

„Co Cię napędza” – to hasło kampanii Škody promującej pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki, które na początku 2020 r. trafią do klientów. Twarzami akcji zostali muzycy Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania wystartowała w listopadzie i potrwa do marca.

Chcąc zapoznać konsumentów z możliwościami oferowanymi przez markę, Škoda realizuje kampanię promocyjną, w której udział biorą Mela Koteluk i Grzegorz Turnau. Prowadzone będą działania w telewizji, radiu oraz Internecie.

Citigoe iV to miejski samochód napędzany wyłącznie energią elektryczną. W spotach promujących ten bezemisyjny model pojawi się Mela Koteluk. Hasło przewodnie będzie brzmieć: „Napędzana pozytywną energią”.

Superb iV to pierwsza Škoda, pod której maską kryją się dwa silniki. W zależności od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracują one indywidualnie lub razem. Łączą więc korzyści zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Bohaterem kampanii „Nowa definicja hybrydy” promującej ten model został Grzegorz Turnau.

  • 2
Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych Škody

Mela Koteluk, fot. Adam Pluciński

Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych Škody

Grzegorz Turnau, fot. Rafał Masłow

6 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2019

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 4 proc. – pokazuje analiza Deloitte

Coroczna analiza ofert 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday w większości nie ograniczał się do jednego dnia, ale trwał nawet cały tydzień. Nie oznacza to jednak zbyt wielu atrakcyjnych ofert dla klientów. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w tym dniu w porównaniu do piątku 22 listopada obniżki cen sięgnęły średnio 4 proc.

5 grudnia 2019