„E-commerce w praktyce” – książka zawierająca 51 lekcji skutecznej sprzedaży online
  • 0
  • 3
6.12.2019

„E-commerce w praktyce” – książka zawierająca 51 lekcji skutecznej sprzedaży online

6 grudnia ukazuje się na rynku książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”. Stanowi praktyczny poradnik stworzony przez praktyków e-commerce. Autorzy udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów.

Książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to publikacja pełna praktycznych lekcji o e-handlu. Do współpracy zaproszono właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży. Podzielili się oni sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy.

Cennymi radami dzielą się m.in.:

  • Justyna Dziegieć,
  • Jakub Gierszyński,
  • Wojciech Herra,
  • Cyprian Iwuć,
  • Marcin Janczewski,
  • Adam Jankowiak,
  • Mateusz Juja,
  • Rafał Mróz,
  • Mariusz Serafin,
  • Tomasz Serafin,
  • Wojciech Tomaszewski,
  • Paulina Wardęga,
  • Konrad Zach,
  • Wojciech Zięba.

Ciekawe inicjatywy, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają reprezentanci sklepów internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż:

  • AMW,
  • Answear.com,
  • Chocolissimo.pl,
  • CzasKawy.pl,
  • Domodi.pl,
  • DrTusz.pl,
  • ImReady.eu,
  • Kinkywinky.pl,
  • Komputronik.pl,
  • Kubotastore.pl,
  • Lancerto.com,
  • NapoGloves.com,
  • notiOne.pl,
  • Pomadziarz.pl,
  • Senetic.pl,
  • SIG.pl,
  • TULsie.pl,
  • wHamaku.pl,
  • Zalando.pl,
  • Z-miłości.pl.

Przedsiębiorcy pokazują, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza. Eksperci odpowiadają na pytania najczęściej nurtujące innych specjalistów e-commerce, m.in.:

  • Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie?
  • Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?
  • Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
  • Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
  • Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
  • Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?
  • Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie?
  • Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze opiekować się klientami w e-commerce B2B?
  • Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?

Książka jest dostępna tylko online – można ją zamówić na ksiazka.ewp.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym publikacji.

  • 3
„E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”

„E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” – książka dostępna tylko w sprzedaży internetowej

„E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”
„E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”

5 grudnia 2019