Rynek reklamowy w czasie pandemii według Gemiusa. Szczególne zainteresowanie informacjami, mniejsza popularność sportu
  • 0
  • 9
21.04.2020

Rynek reklamowy w czasie pandemii według Gemiusa. Szczególne zainteresowanie informacjami, mniejsza popularność sportu

Telewizja, komórka czy może komputer? Czy i w jaki sposób stan epidemii wpłynął na zachowania Polaków, jeśli chodzi o korzystanie z mediów? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza Gemiusa przygotowana na bazie cross-mediowych danych z GemiusAdReal oraz informacji o oglądalności witryn z badania Gemius/PBI.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2020

IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfrowe

W czasie gdy cały świat zwiera szyki, aby walczyć z pandemią Covid-19, zapotrzebowanie na wysokiej jakości dziennikarstwo informacyjne i media cyfrowe nigdy nie było większe. Redakcje od kilku tygodni pracują na pełnych obrotach, aby przekazywać społeczeństwu rzetelne informacje, jednocześnie walcząc z fake newsami, które eskalują obawy społeczne. Tymczasem możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona – ostrzegają IAB Polska i IAB Europe.