1 3 0 0 0 20.04.2020„Żonkile” – Seweryn, Kurdej-Szatan, Wellman, Podsiadło i Zalewski w akcji Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin”Po raz ósmy Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin” zachęcało do udziału w akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”. Upamiętnia ona wybuch powstania w getcie warszawskim 19 kwietnia 1943 r. W tym roku do grona ambasadorów dołączyli: Andrzej Seweryn, Barbara Kurdej-Szatan, Dorota Wellman, Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski oraz wolontariusze.
0 1 0 0 0 20.04.2020Online Experience – wspólna oferta Havas Media Group i Ministry of CreativityHavas Sports & Entertainment (Havas Media Group) i agencja Ministry of Creativity łączą siły we wspólnym kreatywnym projekcie. Startują z ofertą Online Experience.
0 1 0 0 0 20.04.2020Nowa struktura regionalna Dentsu w EuropieW Dentsu Aegis Network EMEA (Europa i Bliski Wschód) ogłoszono nową strukturę geograficzną. Oddziały należące do dawnego klastra NCE (kraje nordyckie i Europa Centralna) zostają rozdysponowane na trzy nowe sektory, począwszy od 1 maja 2020 r.
0 1 0 0 0 20.04.2020Powstała AdsOne – agencja wspierająca polskie e-commerce w sprzedaży na platformach marketplaceRuszyła agencja AdsOne. Oferuje budowę sprzedaży na globalnych platformach marketplace, takich jak Amazon, eBay czy Ozon. Jej założycielami są Paweł Mazurek (country manager Data Insight), Michał Michałowski (senior partner KDK) oraz Grzegorz Kowalski (managing director 360 Lab).
0 1 0 0 0 20.04.2020Znamy laureatów Konkursu PIPT Ekspozycja Roku 201915 kwietnia jury wyłoniło laureatów konkursu „Ekspozycja Roku 2019”. Do rywalizacji stanęły najlepsze polskie firmy świadczące specjalistyczne usługi projektowania i budowy ekspozycji na targach i eventach – członkowie PIPT. Przedstawione realizacje zakwalifikowano do siedmiu kategorii spośród dziesięciu przewidzianych konkursem.
0 1 0 0 0 20.04.2020„Oswajanie niepewności” – call for papers na XXI Kongres BadaczyPTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpień na tegoroczny Kongres Badaczy. Propozycje powinny opisywać, jak do nowej rzeczywistości adaptują się marki, komunikacja, strategia, marketing, firmy, człowiek, społeczeństwo, technologia, standardy decyzji, metodologie, kompetencje badaczy, proces badawczy.
0 1 0 0 0 17.04.2020L’Oréal Polska rezygnuje z kampanii w telewizji i wstrzymuje przetargiZ powodu trwającej pandemii koncern L'Oréal Polska zawiesza działania reklamowe w telewizji – podał serwis Press. Decyzja obowiązuje od drugiego kwartału.
1 1 0 0 1 17.04.2020Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch – pyta Fundacja PanoptykonFundacja Panoptykon rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na to, jak szeroki dostęp do naszych intymnych danych mogą mieć aplikacje na smartwatche. Jak wiele można wyczytać z monitorowanego przez nie pulsu? Do czego mogą zostać wykorzystane bezrefleksyjnie udostępnione przez nas dane?
0 1 0 0 0 17.04.2020Środowisko naturalne a nowe wyzwania społeczne – premiera raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”Ukazała się 18. edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Wynika z niej, że o około 10% zwiększyła się liczba działań CSR prezentowanych w dorocznej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Sięgnęła 1700 – to rekord. Premiera raportu odbyła się online 16 kwietnia.
1 1 0 0 0 17.04.2020„Więcej czasu na rzeczy ważne” – kampania promująca roboty koszące HusqvarnyMarka Husqvarna rozpoczęła kampanię promującą roboty koszące Automower. Spot pokazuje, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując domowy ogród.