1 1 0 0 0 31.08.2020Łzy, krew i katar, czyli reklama Kruger ProductRozpoczęła się kampania reklamowa marki Kruger Product. Ukazano w niej różne momenty ludzkiego życia, skupiając się na tych chwilach, kiedy potrzebne są chusteczki higieniczne i ręczniki papierowe.
0 1 0 0 0 31.08.2020Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB PolskaCzym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.
1 6 0 0 0 31.08.2020Puma z drona w ramach konkursu marki i sieci Martes SportMarka Puma i sieć Martes Sport promują nową linię butów X-Ray. W ramach organizowanego konkursu będą one dostarczane dronem na terenie całej Polski. Kampania online ruszyła 22 sierpnia.
0 1 0 0 0 31.08.2020Hebe przedłuża współpracę z V&PSieć drogerii Hebe przedłużyła współpracę z V&P na kolejny rok. Agencja w ubiegłym roku wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL marki.
0 1 0 0 0 28.08.2020User Conf w formule online już 14–15 wrześniaKonferencja odbędzie się 14–15 września br. za pośrednictwem narzędzia Hopin – platformy do organizowania wirtualnych wydarzeń. Wystąpią m.in. Radosław Kozłowski z Allegro, Krzysztof Nawelski z Santander Consumer Bank, Jan Sikora z Planet Plus czy Edyta Paul z Rehau.
0 1 0 0 0 28.08.2020Burger King promował się na Twitchu bez wiedzy i zgody streamerówBurger King rozpoczął kampanię na Twitchu, którą rozzłościł streamerów. Marka wykorzystała dostępne na platformia tzw. donejty i reklamowała swoje produkty bez porozumienia z autorami kanałów.
1 1 0 0 1 28.08.2020Powstała soczewka na Snapchata zachęcająca do noszenia masek ochronnychAby zachęcić do zakrywania ust i nosa w obliczu Covid-19, miasto Chicago i agencja Ogilvy przygotowały soczewkę na Snapchata. Wykorzystuje ona rozszerzoną rzeczywistość.
0 6 0 0 0 28.08.2020Koronawirus i nauki behawioralne. Jak skłonić pracowników do przestrzegania zaleceń epidemicznych? H+K udostępnia plakaty dla firm i przedstawia Habits+Agencja Hill+Knowlton Strategies (H+K) przeprowadziła badanie, które potwierdziło, że wykorzystanie nauk behawioralnych zwiększa skuteczność komunikacji zaleceń epidemicznych. Na jego podstawie przygotowała i udostępniła za darmo serię plakatów dla firm. Uruchomiła również Habits+, czyli ofertę usług kształtujących pozytywne nawyki w trakcie epidemii.
3 2 0 0 0 28.08.2020Dinozaury promują mięso Goodvalley jako produkt bez antybiotyków i śladu węglowegoRozpoczęła się polska kampania międzynarodowej marki Goodvalley, która przedstawia się jako producent zajmujący się zrównoważonym rolnictwem. W spocie dinozaury przekonują, że parówki czy mięso mielone brandu nie zawierają antybiotyków i mają zerowy ślad węglowy.
0 3 0 0 0 28.08.2020Krakowskie Biuro Festiwalowe z nowym logotypemKBF zaprezentował nowy logotyp. Jak podaje „Gazeta Krakowska”, koszt przygotowania nowej identyfikacji wizualnej to 94 tys. zł.