0 0 0 0 0 29.07.2019Już 8 sierpnia webinar „Sztuka rozwiązywania problemów, czyli jak możemy budować lepsze jutro”Jak zostać „Architektem Innowacji” i budować lepsze jutro? Na to pytanie będzie można znaleźć odpowiedź 8 sierpnia podczas webinaru przygotowanego przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Spotkanie będzie też okazją do zadania pytań ekspertowi.
0 0 0 0 5 29.07.2019Dom mody Sonia Rykiel znika z rynku25 lipca sąd w Paryżu nakazał likwidację francuskiego domu mody Sonia Rykiel z powodu braku nabywców. Nastąpiło to trzy miesiące po ogłoszeniu upadłości z powodu poważnych trudności finansowych.
0 1 0 0 0 29.07.2019Tinder będzie ostrzegał osoby LGBT+ o potencjalnych zagrożeniachTinder ogłosił wprowadzenie nowej funkcji mającej zwiększać bezpieczeństwo osób LGBT+. Podróżujący użytkownicy otrzymają za pośrednictwem aplikacji ostrzeżenie przed potencjalnym zagrożeniem.
1 3 0 0 0 29.07.2019KFC promuje nowości w letnim menu – Locos TacosKFC rozpoczęło kampanię reklamową nowej pozycji w menu. Marka promuje Locos Tacos – taco z kawałkami kurczaka w panierce.
1 0 0 0 0 29.07.2019Beata Kozidrak śpiewa w spocie promocyjnym serialu „Orange Is The New Black”Netflix kończy serial „Orange Is The New Black” opowiadający o losach więźniarek. W spocie promującym finałowy sezon Beata Kozidrak śpiewa o swojej zbrodni.
0 4 0 0 0 29.07.2019Prace nadesłane na konkurs Muzeum Warszawy na ulicach stolicyDo końca lipca w przestrzeni miejskiej Warszawy można oglądać plakaty nadesłane na konkurs „Warszawa – Polska – Europa. Przemiany po 1989 roku”, zorganizowany przez Muzeum Warszawy. Na słupach Warexpo pojawiły się prace w graficzny sposób odnoszące się do politycznych i społecznych przemian, jakie dokonały się w ostatnich dekadach.
0 1 0 0 0 29.07.2019McDonald’s najcenniejszą marką w kategorii fast foodów w rankingu BrandZGlobalna sieć McDonald’s to najbardziej wartościowa marka fast food na świecie według rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 WPP i Kantar za rok 2019. Na podium znalazły się też Starbucks i KFC.
0 1 0 0 0 26.07.2019Marka Zew for Men wybrała Up & MoreMarka męskich kosmetyków Zew for Men nawiązała współpracę z Up & More. Agencja będzie koordynować aktywności reklamowe w Internecie oraz działania z zakresu zwiększenia widoczności organicznej.
0 5 0 0 0 26.07.2019„Skutecznie posprzątane” – kampania CSR marki TefalTefal wystartował z kampanią, która ma zwrócić uwagę na problem wciąż zwiększającej się ilości śmieci. Celem jest też posprzątanie polskich parków narodowych. W ramach akcji „Skutecznie posprzątane” marka przekaże część zysków ze sprzedaży odkurzaczy na rzecz Fundacji Nasza Ziemia.
0 0 0 0 1 26.07.2019Golden Marketing Conference we wrześniu – kto wystąpi?23 i 24 września w Warszawie odbędzie się Golden Marketing Conference. Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu i zmieniająca się rola marketingu w organizacjach. Także nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy.