IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfrowe
  • 0
  • 1
21.04.2020

IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfrowe

W czasie gdy cały świat zwiera szyki, aby walczyć z pandemią Covid-19, zapotrzebowanie na wysokiej jakości dziennikarstwo informacyjne i media cyfrowe nigdy nie było większe. Redakcje od kilku tygodni pracują na pełnych obrotach, aby przekazywać społeczeństwu rzetelne informacje, jednocześnie walcząc z fake newsami, które eskalują obawy społeczne. Tymczasem możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona – ostrzegają IAB Polska i IAB Europe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2020

Wavemaker: telewizja jednoczy przy lokalnych serialach, w Sieci oglądamy globalnie

Na rynkach CEE największymi hitami serialowymi pozostają lokalne produkcje. Najlepsze odcinki polskiego „M jak miłość”, czeskiego „Policie Modrava” czy węgierskiego „A mi kis falunk” osiągają w swoich krajach po 30–50% udziału w czasie oglądania. Świat masowych produkcji telewizyjnych nie przenika się mocno z serialowymi hitami Internetu. W Sieci wszystkie kraje regionu w 2019 r. były zapatrzone w „Grę o tron” i „Stranger Things” – pokazuje analiza Wavemakera zrealizowana we współpracy m.in. z Parrot Analytics.