Kontekst reklamy a bezpieczeństwo markiKontekst reklamy a bezpieczeństwo markiKontekst reklamy a bezpieczeństwo markiKontekst reklamy a bezpieczeństwo marki
Jak oddzielić markę od tego, co jej szkodzi? (fot. VisualHunt)

Kontekst reklamy a bezpieczeństwo marki

Kontekst reklamy a bezpieczeństwo marki
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ubiegłoroczne spięcia pomiędzy reklamodawcami a Google były prawdziwym marketingowym trzęsieniem ziemi. Czy jednak tematyka brand safety faktycznie zaczęła być traktowana poważnie?

Rok 2017 nie był dobry wizerunkowo dla YouTube’a. Obfitował w doniesienia o decyzjach kolejnych firm wycofujących reklamy z tego serwisu. Powód? Emitowanie ich obok treści, które propagowały m.in. ekstremistyczne poglądy oraz mowę nienawiści.

Najpierw reagowały same marki, takie jak AT&T, Walmart, Pepsi, GSK czy Johnson & Johnson. Podobnie zadziałał np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja