Ubiegłoroczne spięcia pomiędzy reklamodawcami a Google były prawdziwym marketingowym trzęsieniem ziemi. Czy jednak tematyka brand safety faktycznie zaczęła być traktowana poważnie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rok 2017 nie był dobry wizerunkowo dla YouTube’a. Obfitował w doniesienia o decyzjach kolejnych firm wycofujących reklamy z tego serwisu. Powód? Emitowanie ich obok treści, które propagowały m.in. ekstremistyczne poglądy oraz mowę nienawiści.
Najpierw reagowały same marki, takie jak AT&T, Walmart, Pepsi, GSK czy Johnson & Johnson. Podobnie zadziałał np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |