Gazeta.pl i BNP Paribas z akcją „Gdy to się skończy”
  • 0
  • 4
21.04.2020

Gazeta.pl i BNP Paribas z akcją „Gdy to się skończy”

21 kwietnia Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpoczęły kampanię „Gdy to się skończy”. Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa. Kreacje z ich wypowiedziami pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2020

Wavemaker: telewizja jednoczy przy lokalnych serialach, w Sieci oglądamy globalnie

Na rynkach CEE największymi hitami serialowymi pozostają lokalne produkcje. Najlepsze odcinki polskiego „M jak miłość”, czeskiego „Policie Modrava” czy węgierskiego „A mi kis falunk” osiągają w swoich krajach po 30–50% udziału w czasie oglądania. Świat masowych produkcji telewizyjnych nie przenika się mocno z serialowymi hitami Internetu. W Sieci wszystkie kraje regionu w 2019 r. były zapatrzone w „Grę o tron” i „Stranger Things” – pokazuje analiza Wavemakera zrealizowana we współpracy m.in. z Parrot Analytics.

20 kwietnia 2020

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2020

„Żonkile” – Seweryn, Kurdej-Szatan, Wellman, Podsiadło i Zalewski w akcji Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin”

Po raz ósmy Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin” zachęcało do udziału w akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”. Upamiętnia ona wybuch powstania w getcie warszawskim 19 kwietnia 1943 r. W tym roku do grona ambasadorów dołączyli: Andrzej Seweryn, Barbara Kurdej-Szatan, Dorota Wellman, Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski oraz wolontariusze.