IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowych
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
8.04.2020

IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowych

IAB Polska wystosowało apel do reklamodawców. Organizacja zdecydowała się na ten krok, ponieważ już teraz wie, że wielu reklamodawców rozważa relokowanie budżetów reklamowych bądź też rezygnację z zaplanowanych kampanii w ramach zapewnienia sobie środków finansowych. Jak podkreśla, zagrozi to płynności finansowej wszystkich ogniw w łańcuchu reklamowym: od agencji, przez domy mediowe, firmy ad-tech, po wydawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020

L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemią

L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do dezynfekcji rąk. Działania podjęte przez firmę w naszym kraju są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem. Został on wdrożony przez Grupę L’Oréal w całej Europie. Fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała pracę, aby wyprodukować 1,4 tys. ton żelu wodno-alkoholowego.

7 kwietnia 2020