Ruszyła kampania „Żubr zaprasza na Podlasie”
  • 1
  • 1
24.06.2019

Ruszyła kampania „Żubr zaprasza na Podlasie”

Tym razem nie strażnik puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka piwa prezentuje walory macierzystego regionu, chcąc zachęcić do przyjazdu turystów.

W dotychczasowych kampaniach Żubr był głównym bohaterem spotów. Nawet jeśli pojawiał się dopiero w finale, ratując z opresji leśne zwierzęta lub oddając się ulubionym zajęciom, przykuwał uwagę majestatyczną postawą lub zabawną puentą. Tym razem wycofuje się ze sceny, stając się dyskretnym przewodnikiem i gospodarzem. Na plan pierwszy wysuwa się natomiast podlaska przyroda, widziana oczami króla puszczy.

30-sekundowy spot od początku czerwca można oglądać w telewizji, VoD, na profilu marki na Facebooku i w kanale na YouTube. Wideo jest uzupełnieniem działań, które marka prowadzi w Białymstoku i okolicach na rzecz lokalnych mieszkańców.

W ubiegłym roku, z okazji jubileuszu 250-lecia istnienia Browaru Dojlidy m.in. odmalowano tanki browaru. W sklepach w całej Polsce pojawiła się zaś limitowana edycja opakowań jubileuszowych Żubra. Również w 2018 r. została podpisana umowa z Białowieskim Parkiem Narodowym, na mocy której marka przez 3 kolejne lata będzie aktywnie wspierać podlaską dziką przyrodę.

Z kolei 15 czerwca 2019 r. na placu przed Teatrem Dramatycznym w Białymstoku odbyła się impreza plenerowa – Urodziny Żubra. Wydarzeniu towarzyszyły m.in.:

  • wycieczki po browarze, na co dzień niedostępnym dla zwiedzających,
  • warsztaty piwowarskie,
  • strefy regionalnych specjałów,
  • oprawa muzyczna, którą zapewnili Myslovitz, Pablopavo i Ludziki, Tęgie Chłopy oraz Dj Wika.

Obecna była też lokalna drużyna futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok.

  • Kreacja: PZL
  • Produkcja: Oto
  • Działania w Internecie: Huta 19 im. Joachima Fersengelda
  • Aktywności PR: Tailor Made PR
  • Planowanie i zakup mediów: Zenith
  • 1

24 czerwca 2019