0 9 0 0 0 2.06.2019#jestemkrakow – 1500 luster na ulicach miasta w ramach promocji Muzeum KrakowaW całym Krakowie można znaleźć lustra z hashtagiem #jestemkrakow. Akcja promuje 120. rocznicę powstania Muzeum Historycznego (obecnie pod nazwą Muzeum Krakowa). Muzeum zachęca do robienia sobie selfie i posługiwania się hashtagiem w mediach społecznościowych. Akcji towarzyszy konkurs fotograficzny.
0 2 0 0 0 2.06.2019Ustawa krajobrazowa – jeszcze nie okrzepła, a już do likwidacji?Ustawa krajobrazowa funkcjonuje od 2015 r. W ostatnich dniach pojawił się nowy rządowy projekt, który znacznie ogranicza rolę samorządów w porządkowaniu przestrzeni i w wielu aspektach przywraca stan sprzed 2015 r.
1 3 0 0 0 31.05.2019„Dzieci w sieci multiscreen” – na jakich urządzeniach i co robią dzieciSmartfony są już obecne w 96% polskich gospodarstw domowych, w których mieszkają dzieci. Z urządzeń tych korzysta 73% dzieci w wieku 3–12 lat. Spada popularność telewizji. Dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i video w sieci. Takie wyniki przynosi najnowsza edycja badania „Dzieci w sieci multiscreen”, zrealizowanego na zlecenie MediaFarm przez Zymetrię.
1 1 0 0 0 31.05.2019„Bajo Bongo” w kampanii marki Zbyszko „Dzielmy się radością!”25 maja wystartowała kampania reklamowa marki napojów Zbyszko 3 Owoce. Jej hasło to „Dzielmy się radością”.
0 8 0 0 0 31.05.2019„Dopalacze to nie bajka” – dziecięce wierszyki w poznańskiej kampanii społecznej„Na górze róże, na dole trup. Do ceny dopów wliczą Ci grób” – to jeden z wierszyków, które można przeczytać na plakatach w Poznaniu. Ruszyła tam druga edycja kampanii „Dopalacze to nie bajka”. Na ulice wyjdą streetworkerzy, którzy będą uczulać młodych ludzi na zagrożenia związane ze środkami psychoaktywnymi.
1 2 0 0 0 31.05.2019Product placement The North Face na Wikipedii uznany za nieetyczną akcjęMarka The North Face i agencja reklamowa Leo Burnett Tailor Made podmieniły zdjęcia w hasłach na Wikipedii dotyczących popularnych turystycznych miejsc. Na nowych fotografiach widoczni byli modele w ubraniach outdoorowego brandu. Kampania spotkała się z krytyką.
0 1 0 0 0 31.05.2019Bank Millennium kupił EurobankPo uzyskaniu wymaganych zgód KNF i UOKiK Bank Millennium sfinalizował transakcję kupna 99,8% akcji Eurobanku za cenę 1 833 mln zł. Efektem jest zmiana właścicielska. Po zakończeniu kolejnych etapów połączenia powstanie jedna instytucja pod marką Bank Millennium.
1 1 0 0 0 31.05.2019Huawei wystartował z kampanią reklamującą fotograficzny smartfon P30 LiteRuszyła ogólnopolska kampania reklamowa najmłodszego modelu z serii P30 – Huawei P30 Lite. Działania prowadzone są m.in. w telewizji. Są kierowane do konsumentów, którzy poszukują urządzenia z dobrym aparatem fotograficznym w przystępnej cenie.
0 1 0 0 0 31.05.2019„Tygodnik Podhalański” oferuje reklamę za złotówkę tym, którzy usuną billboardy zasłaniające Tatry„Tygodnik Podhalański” zainicjował akcję „Odsłaniamy Tatry”. W jej ramach zaoferuje reklamę na łamach gazety za symboliczną złotówkę. Warunek: trzeba usunąć swoją reklamę z nośnika ustawionego przy drodze.
0 0 0 0 0 31.05.2019Wyniki badania Marka Godna ZaufaniaZnane są wyniki badania w branży B2B Marka Godna Zaufania. Przeprowadził je po raz czwarty instytut badawczy Kantar Polska na zlecenie redakcji „My Company Polska”. Wyniki zostały opublikowane w czerwcowym numerze tego miesięcznika biznesowego.