0 2 0 0 0 4.01.2018„WomenPower Index 2017” – wyniki badania Beauty Management PR & Marketing to Women#womenpower, #girlspower, #gogirls – to hashtagi, które towarzyszą codziennym aktywnościom kobiet i sprawom dla nich ważnym. To też hashtagi utrzymane w duchu empower women, który jest globalnym, silnie rozwijającym się nurtem. „Women Power Index 2017” analizuje, jak te oznaczenia używane są przez Polki i Polaków w ich kanałach społecznościowych.
0 2 0 0 1 4.01.2018Philip Morris International chce pomagać w rzucaniu paleniaPhilip Morris International, do którego należy m.in. marka Marlboro, chce pomagać Brytyjczykom w rzucaniu palenia. 1 stycznia koncern rozpoczął kampanię zachęcającą do zerwania z nałogiem tytoniowym.
0 0 0 0 0 4.01.2018Diageo wycofuje reklamy ze Snapchata. Ich odbiorcami mogą być dzieciFirma Diageo zawiesiła wszystkie swoje reklamy na Snapchacie. Wcześniej Advertising Standards Authority stwierdziła, że nie ma pewności, czy reklamy alkoholu w tej aplikacji nie dotrą do dzieci.
0 0 0 0 0 4.01.2018Ceramika Paradyż wybrała Walk PRPrzetarg na stałą obsługę public relations Ceramiki Paradyż wygrał Walk PR. Współpraca rozpoczęła się 2 stycznia. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem i kompleksową realizacją działań w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej. Obejmuje to media relations i influencer relations.
1 0 0 0 0 4.01.2018Biurowy fitness w noworocznej odsłonie kampanii Pracuj.pl1 stycznia rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i reszta”. Serwis promuje w niej poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Tym razem w spocie hiperoszczędny szef proponuje własną alternatywę dla firmowych karnetów na zajęcia sportowe.
0 1 0 0 0 4.01.2018Internauci w akcji marki Atlas wybrali kask dla Kamila StochaZnamy już projekt kasku dla Kamila Stocha, wybrany w internetowej akcji marki Atlas. Skoczek po raz pierwszy wystąpi w nowym kasku w trakcie zakopiańskiego konkursu pucharu świata. Projektem, który wzbudził największe zainteresowanie, jest biało-czerwony motyw podhalański.
0 0 0 0 0 3.01.201821. edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”Wystartowała 21. edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Od 3 stycznia można nominować firmy i fundacje korporacyjne, dla których priorytetem jest rzetelność, dbanie o klientów i otoczenie, a przede wszystkim zaangażowanie w zmienianie świata – od lokalnego po globalny.
1 3 0 0 0 3.01.2018Coca-Cola wprowadza na polski rynek napój herbaciany FuzeTeaCoca-Cola wprowadza na polski rynek nową markę – FuzeTea. To napój herbaciany dostępny w pięciu wariantach. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 0 0 0 0 3.01.2018Konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2018Ruszyła VII edycja konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2018. Finał odbędzie się 23 lutego podczas XXIX Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego.
0 14 0 0 0 3.01.2018Kobieta w sztuce w kalendarzu Gedeon Richter na 2018 rokFirma Gedeon Richter przygotowała 7. edycję kalendarza. Publikacja pod kierownictwem artystycznym Andrzeja Pągowskiego zatytułowana została „Kobiece sprawy”. Artyści zaangażowani w tegoroczny projekt na plakacie ukazali różne sprawy kobiet.