KER uznała, że reklama gum Orbit zachęca dzieci do przemocy - Marketing przy Kawie
KER uznała, że reklama gum Orbit zachęca dzieci do przemocy
  • 1
  • 0
24.06.2019

KER uznała, że reklama gum Orbit zachęca dzieci do przemocy

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę, jaka wpłynęła na reklamę marki Orbit (Mars Polska). Uznała, że treść spotu może zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi dzieci lub młodzieży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 czerwca 2019

22 czerwca 2019