Ruszają zgłoszenia do VII edycji See & Say
  • 0
  • 1
8.11.2019

Ruszają zgłoszenia do VII edycji See & Say

Rozpoczynają się zgłoszenia do VII edycji See & Say. Przegląd po raz pierwszy będzie trwał 2 dni. Rozszerzenie programu ma być odpowiedzią na potrzeby rekrutujących z branży kreatywnej oraz młodych ludzi wchodzących na rynek pracy.

Spotkania See & Say dają pracodawcom szansę poznania najzdolniejszych osób o wielkim potencjale. Dla wchodzących na rynek przegląd jest natomiast źródłem wiedzy o branży kreatywnej.

Wydarzenie zostało podzielone na Creators Day i Makers Day. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 grudnia.

Świeże pomysły, nieszablonowe podejście do pracy i pasja – to cechy wymarzonego pracownika branży kreatywnej. Niestety, w czasie rekrutacji agencje, domy mediowe czy produkcyjne nie zawsze mają szansę trafić na takie osoby. Z kolei wielu młodych ludzi zainteresowanych branżą marketingową nie zna wszystkich możliwości, jakie ona oferuje.

Z tego względu przegląd portfolio postanowiono rozszerzyć również na pozostałe obszary branży.

Rozszerzenie programu o 2 dni jeszcze lepiej pozwala nam objąć zasięgiem wszystkie obszary przemysłów kreatywnych. Zarówno młodzi twórcy, jak i przyszli accounci, stratedzy, project managerowie tworzą przyszłą jakość branży. Dlatego tak ważne jest, żeby stale pokazywać się jako atrakcyjny obszar i kierunek rozwoju kariery – mówi Paulina Świerczewska, koordynator projektu.

See & Say: Makers Day – dla kogo?
Ten dzień przeznaczony jest dla tych, którzy z powodu swojej wszechstronności jeszcze nie wiedzą, który obszar branży najbardziej ich interesuje. Są to jednak ludzie wyróżniający się potencjałem i dobrymi pomysłami. Program tego dnia skonstruowany został tak, by przybliżyć pracę w agencjach reklamowych, eventowych i PR, a także w domach mediowych, produkcyjnych i działach marketingu dużych marek.

Młodzi ludzie, którzy chcą zgłosić się do See & Say: Makers, nie muszą mieć portfolio ani zawodowego doświadczenia. Powinni wypełnić jedynie krótki formularz, w którym odpowiedzą na kilka pytań dotyczących ich branżowych zainteresowań oraz pozwoli ocenić ich potencjał i zdolności w kreatywnej pracy.

See & Say: Creators Day
Dzień skierowany do młodych twórców, którzy działają w co najmniej jednej z 14 kreatywnych kategorii. Zgłaszający się powinni wysłać link, pod którym znajdą się ich prace. Może to być strona internetowa, link do Behance lub portfolio zawieszone w chmurze.

Tak jak w poprzednich latach, ekspertami w przeglądzie zostanie około 60 praktyków z branży kreatywnej. Będą to przedstawiciele agencji reklamowych, eventowych, PR, domów mediowych, produkcyjnych, a także szefowie studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, redaktorzy naczelni pism czy znani freelancerzy.

Przegląd See & Say odbędzie się 30 i 31 stycznia 2020 r.

Kategorie See & Say: Creators Day

  • Animacja
  • Fotografia
  • Graphic design
  • Ilustracja
  • Moda
  • Product design
  • Typografia
  • Wideo
  • Audio
  • Creative technology
  • Gra
  • Instalacja/Wideoinstalacja
  • Reklama/Copywriting
  • Creative writing

Kategorie See & Say: Makers Day

  • Event
  • PR
  • Reklama
  • Social media
  • Marketing
  • Produkcja
  • Media planning
  • 1

VII edycja See & Say

8 listopada 2019

7 listopada 2019