- 0
- 1
Ruszają zgłoszenia do VII edycji See & Say
Rozpoczynają się zgłoszenia do VII edycji See & Say. Przegląd po raz pierwszy będzie trwał 2 dni. Rozszerzenie programu ma być odpowiedzią na potrzeby rekrutujących z branży kreatywnej oraz młodych ludzi wchodzących na rynek pracy.
Spotkania See & Say dają pracodawcom szansę poznania najzdolniejszych osób o wielkim potencjale. Dla wchodzących na rynek przegląd jest natomiast źródłem wiedzy o branży kreatywnej.
Wydarzenie zostało podzielone na Creators Day i Makers Day. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 grudnia.
Świeże pomysły, nieszablonowe podejście do pracy i pasja – to cechy wymarzonego pracownika branży kreatywnej. Niestety, w czasie rekrutacji agencje, domy mediowe czy produkcyjne nie zawsze mają szansę trafić na takie osoby. Z kolei wielu młodych ludzi zainteresowanych branżą marketingową nie zna wszystkich możliwości, jakie ona oferuje.
Z tego względu przegląd portfolio postanowiono rozszerzyć również na pozostałe obszary branży.
– Rozszerzenie programu o 2 dni jeszcze lepiej pozwala nam objąć zasięgiem wszystkie obszary przemysłów kreatywnych. Zarówno młodzi twórcy, jak i przyszli accounci, stratedzy, project managerowie tworzą przyszłą jakość branży. Dlatego tak ważne jest, żeby stale pokazywać się jako atrakcyjny obszar i kierunek rozwoju kariery – mówi Paulina Świerczewska, koordynator projektu.
See & Say: Makers Day – dla kogo?
Ten dzień przeznaczony jest dla tych, którzy z powodu swojej wszechstronności jeszcze nie wiedzą, który obszar branży najbardziej ich interesuje. Są to jednak ludzie wyróżniający się potencjałem i dobrymi pomysłami. Program tego dnia skonstruowany został tak, by przybliżyć pracę w agencjach reklamowych, eventowych i PR, a także w domach mediowych, produkcyjnych i działach marketingu dużych marek.
Młodzi ludzie, którzy chcą zgłosić się do See & Say: Makers, nie muszą mieć portfolio ani zawodowego doświadczenia. Powinni wypełnić jedynie krótki formularz, w którym odpowiedzą na kilka pytań dotyczących ich branżowych zainteresowań oraz pozwoli ocenić ich potencjał i zdolności w kreatywnej pracy.
See & Say: Creators Day
Dzień skierowany do młodych twórców, którzy działają w co najmniej jednej z 14 kreatywnych kategorii. Zgłaszający się powinni wysłać link, pod którym znajdą się ich prace. Może to być strona internetowa, link do Behance lub portfolio zawieszone w chmurze.
Tak jak w poprzednich latach, ekspertami w przeglądzie zostanie około 60 praktyków z branży kreatywnej. Będą to przedstawiciele agencji reklamowych, eventowych, PR, domów mediowych, produkcyjnych, a także szefowie studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, redaktorzy naczelni pism czy znani freelancerzy.
Przegląd See & Say odbędzie się 30 i 31 stycznia 2020 r.
Kategorie See & Say: Creators Day
- Animacja
- Fotografia
- Graphic design
- Ilustracja
- Moda
- Product design
- Typografia
- Wideo
- Audio
- Creative technology
- Gra
- Instalacja/Wideoinstalacja
- Reklama/Copywriting
- Creative writing
Kategorie See & Say: Makers Day
- Event
- PR
- Reklama
- Social media
- Marketing
- Produkcja
- Media planning
- 1