Burger King za pomocą gry „FIFA 20” chce zrobić ze Stevenage FC najpopularniejszą drużynę świata
  • 1
  • 2
7.11.2019

Burger King za pomocą gry „FIFA 20” chce zrobić ze Stevenage FC najpopularniejszą drużynę świata

Burger King został sponsorem mało znanej drużyny piłkarskiej Stevenage FC. Sieć chce zrobić z niej najpopularniejszy w Internecie klub sportowy. Wykorzystała w tym celu grę „FIFA 20”.

Stevenage FC gra w czwartej lidze piłkarskiej Wielkiej Brytanii. Burger King rozpoczął kampanię, która ma przekształcić tę nieznaną drużynę w jeden z największych klubów na świecie.

Marka we współpracy z agencją David zainicjowała „Stevenage Challenge”. Zachęca w nim grających w grę „FIFA 20” do wybierania Stevenage FC z listy klubów i wykonania szeregu wyzwań w grze. Wśród zadań jest m.in. strzelenie gola z rzutu wolnego, wykonanie wysokiego strzału czy gol zza połowy boiska. Zadania mają się różnić w zależności od kraju, z którego pochodzi gracz.

Każdy zawodnik wirtualnej drużyny pojawił się na boisku w koszulce z logo Burger Kinga. Fani będą ponadto zachęcani do przesyłania materiałów wideo dokumentujących ukończenie misji i dzielenia się nimi na Twitterze.

W nagrodę za ukończenie wyzwania można otrzymać darmową dostawę, whoppera, a nawet darmowe burgery przez cały rok.

Kampania prowadzona będzie w USA, Chinach, Meksyku, Brazylii, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rosji Szwecji i Hiszpanii.

Źródło: www.contagious.com

  • 2
Stevenage

Stevenage Challenge

7 listopada 2019

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2019

Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie operatora pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem prezesa PZPN stał się numerem 1 w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu 2019 r. Użytkownikom serwisu spodobała się także historia Natalii – pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2.