„Undiscovered – Stories about experience” – konferencja już 20 listopada
  • 0
  • 1
8.11.2019

„Undiscovered – Stories about experience” – konferencja już 20 listopada

Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym obszarem marketingu. Wykorzystuje reakcje naszego organizmu i buduje relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem będzie można posłuchać podczas interdyscyplinarnej konferencji w Kinie Iluzjon w Warszawie.

„Undiscovered – Stories about experience” – wydarzenie, którego pierwsza edycja odbędzie się 20 listopada 2019 r., współtworzone jest z ekspertami z całego świata. Ma być podróżą między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.

Program konferencji ma formułę panelową. Tylko na styku branż i kompetencji można odkryć to, co nieodkryte i dotąd niewypowiedziane. Dyskusje eksperckie toczyć się będą wokół trzech tematów:

  1. Amazing senses, czyli co to jest experience
  2. Trick the mind (challenge the body), czyli o przekraczaniu granic
  3. Play with your guts, czyli jak podjąć wyzwanie, by przetrwać

Wśród prelegentów, którzy potwierdzili swój udział, są m.in.:

  • Marije Vogelzang – zapraszana we współpracy z Ambasadą Holandii w Polsce ekspertka światowego formatu, twórczyni pojęcia „eat design”. Stoi na czele Wydziału Food Non Food w Design Academy Eindhoven.
  • Branco Popovic, założyciel Fashionclash – innowacyjnej i interdyscyplinarnej platformy modowej służącej debiutującym projektantom i artystom.
  • Ake Rudolf – dyrektor Międzynarodowego Centrum Designu w Berlinie, współtwórca nagród UX Design Award.

Organizatorzy proponują uczestnikom, oprócz tradycyjnych biletów, tzw. Content Pass. Ta nietypowa wejściówka umożliwia otrzymanie bezpłatnego biletu na konferencję w zamian za włączenie się we współtworzenie programu merytorycznego wydarzenia.

Konferencja skierowana jest do dyrektorów kreatywnych, specjalistów ds. marketingu, strategów, kadry wyższego szczebla odpowiadającej za innowacje i rozwój, badaczy oraz menedżerów instytucji kultury.

Organizatorem jest powołana z końcem 2017 r. Fundacja Content Story. Jej główny cel to działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki oraz projektowania doświadczeń.

Jak dotąd zespół Fundacji zrealizował dwa projekty:

  • wystawę Body w ramach Europejskiej Stolicy Kultury,
  • wystawę Overload w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018.

Projekt „Undiscovered – Stories about experience” realizowany będzie przez trzy kolejne lata. W każdym uzyska uaktualnioną formułę, poszerzoną o nowe elementy.

Autorem identyfikacji wizualnej konferencji jest studio Punkt Widzenia. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Bilety dostępne na: www.undiscovered.pl/bilety-i-akredytacje

  • 1
„Undiscovered – Stories about experience” – 20 listopada 2019 r. w Warszawie

„Undiscovered – Stories about experience” – 20 listopada 2019 r. w Warszawie

7 listopada 2019

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2019

Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie operatora pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem prezesa PZPN stał się numerem 1 w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu 2019 r. Użytkownikom serwisu spodobała się także historia Natalii – pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2.