Rozpoczęła się piąta edycja akcji promującej Francję w Polsce
  • 0
  • 1
3.07.2019

Rozpoczęła się piąta edycja akcji promującej Francję w Polsce

French Touch me touch to hasło piątej edycji akcji promującej Francję w Polsce. Obejmie ona promocję cenową na francuskie produkty, eventy oraz aplikację

– Hasło French Touch me touch to zabawna gra słów, autorstwa samego Jean-Charlesa de Castelbajac, którą postanowiliśmy wykorzystać jako tegoroczny claim – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy akcji French Touch. – Myślę, że idealnie odzwierciedla ideę akcji, bo nie sposób przejść obok Francji obojętnie. Zawsze budzi emocje, inspiruje, ma na nas wpływ. Francja ma olbrzymie bogactwo kulturowe: począwszy od kuchni, mody, muzyki, a skończywszy na kinie. I do odkrywania tego bogactwa chcemy zaprosić Polaków od połowy czerwca do końca października – dodaje rzecznik.

Organizatorem akcji jest agencja Cryptone, wspierana w działaniach przez Ambasadę Francji w Polsce. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad sześćdziesięciu partnerów. Organizatorzy i partnerzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową.

Od 12 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty i usługi w atrakcyjnych cenach. Aby skorzystać z okazji i ofert promocyjnych, należy pobrać bezpłatną aplikację French Touch (w Google Play i App Store) lub znaleźć oferty na FP, stronie internetowej akcji czy w magazynie „La Belle Vie”. Magazyn będzie dostępny bezpłatnie w sieciach Relay, InMedio i Aelia Duty Free w największych miastach w Polsce.

W jesienny kalendarz eventów w stolicy na stałe wpisała się już uroczysta gala French Touch. W tym roku show odbędzie się 12 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Do tej pory na deskach teatru odbyły się pokazy mody projektantów haute couture, tj. Jean Paul Gaultiera, Jean-Charlesa de Castelbajac czy Juliena Fournié. Wystąpili również znakomici francuscy artyści, m.in. Zaz, Imany, Alma, Amel Bent, Willy William.

Kto wystąpi podczas tegorocznej edycji? Wieść niesie, że zobaczymy m.in. kabaret Moulin Rouge.

  • 1

Akcja French Touch 2019

AnK

2 tygodnie temu

Oby więcej takich kampanii. Wydaje mi się, że francuska kultura jest w Polsce mniej znana niż jeszcze 10 czy 20 lat temu. Szkoda tylko że to kolejna edycja a event ciągle ogranicza się do Warszawy.

3 lipca 2019