Mytaxi zmienia się we Free Now
  • 0
  • 1
3.06.2019

Mytaxi zmienia się we Free Now

Aplikacja Mytaxi rozpoczyna pierwszy etap zmiany we Free Now. Użytkownicy od 3 czerwca zauważą nowe logo na ekranie początkowym i w kanałach społecznościowych. Pełna zmiana planowana jest w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Przemiana we Free Now nie oznacza jedynie zmiany nazwy i logo. Mytaxi w nowych barwach zamierza rozwijać się w kierunku multiplatformy oferującej w jednej aplikacji różne opcje transportu w mieście. Stąd plany włączenia do aplikacji usługi wynajmu e-hulajnóg Hive, dostępnej m.in. Warszawie i Wrocławiu. Rozwijane będą także dotychczasowe usługi, m.in. Mytaxi Lite z ceną znaną z góry oraz możliwość podzielenia się taksówką z drugim pasażerem w ramach Mytaxi Match.

Nowo powstała marka to wynik ogłoszonego w lutym połączenia dwóch inwestorów – Daimlera i BMW – w zakresie usług mobilnościowych w grupę Now. Mytaxi jest pierwszą marką spośród należących do grupy, która przejdzie całościowy rebranding. Dotyczy on wszystkich dziewięciu krajów, w których dostępne jest Mytaxi, w tym siedmiu miast w Polsce.

Usługi taksówkarskie nadal pełnią i będą pełnić kluczową rolę w strategii firmy. Działanie w ramach lokalnych regulacji i poszanowanie dla obowiązującego prawa transportowego mają być wartościami, które Free Now odziedziczy po Mytaxi.

Zmiana marki nie będzie oznaczać konieczności instalowania nowej aplikacji. Użytkownicy w ramach kolejnych aktualizacji stopniowo będą zauważać zmiany wizualne, bez ingerencji w funkcjonalności i zgromadzone dane.

  • 1

3 czerwca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.06.2019

Kobiety odważniej sięgają po nowości i próbują nowych smaków – badanie SWResearch

Polki lubią odkrywać nowe smaki. Ponad 41% ankietowanych kobiet zadeklarowało, że zdecydowanie chętnie sięga po nowości. To o 10% więcej niż w przypadku mężczyzn. Choć i oni lubią eksperymentować, są nieznacznie ostrożniejsi w sięganiu po nowe produkty spożywcze – wynika z analizy ETi European Food Industries, przeprowadzonej przez agencją badawczą SWResearch w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.