Plac Defilad i Coca-Cola zapraszają na wspólną kolację. Ma to być spotkanie przy stole ponad podziałami
  • 0
  • 1
4.06.2019

Plac Defilad i Coca-Cola zapraszają na wspólną kolację. Ma to być spotkanie przy stole ponad podziałami

24 czerwca kilkaset osób spotka się przy wspólnym stole w przestrzeni Warszawy. Stół będzie zastawiony różnorodnie i wielokulturowo. Gościom będą towarzyszyły opowieści o potrawach minionych trzydziestu lat – epoki, kiedy intensywnie poznawaliśmy to, co nowe. Wydarzenie organizują Coca-Cola i Plac Defilad. Niezależnie od przekonań i pochodzenia, wszędzie na świecie to właśnie kuchnia, jedzenie i wspólny stół na co dzień łączą ludzi – przekonują.

Plac Defilad – projekt Teatru Studio – po raz czwarty zorganizuje kolację w warszawskiej scenerii. Szekspirowski „Sen nocy letniej” nawiązuje do magicznych przeobrażeń, gwałtownych emocji, niespodziewanych konstelacji. Taka też ma być kolacja. Goście przypomną sobie, co jedliśmy w ciągu trzech ostatnich dekad, jak spotykaliśmy się z kuchniami z różnych stron świata. Jak eksperymentowaliśmy z nowymi smakami, otwieraliśmy się na świat i jak to jedzenie nas zmieniało.

Warto o polskiej wolności opowiadać z perspektywy zwykłych, codziennych doświadczeń. Choćby kulinarnych. Wtedy przypominamy sobie prawdziwy smak tego, co nam wszystkim zdarzyło się w ciągu minionych trzech dekad – mówi Tomasz Plata, zastępca dyrektora Teatru Studio oraz kurator programu tegorocznej edycji Placu Defilad.

Jako marka Coca-Cola od zawsze podkreśla i szuka tego, co nas łączy, co wspólne. Kiedy zapraszamy kogoś do stołu, okazujemy mu szacunek i pokazujemy, że mimo wielu różnic kulturowych czy przekonań, potrafimy i chcemy po prostu być razem.

Możemy się różnić i możemy się nie zgadzać, ale mimo to wszędzie na świecie jedzenie, wspólny stół jest tym, co autentycznie nas łączy, a szukanie dialogu zawsze i wszędzie jest wartością nie do przecenienia. O tym mówi tegoroczna odsłona kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” i tym marka Coca-Cola chce się dzielić, świętując wspólnie trzydzieści lat wolności – mówi Urszula Czerniawska, brand manager Coca-Coli.

Bilety na kolację będzie można kupić wyłącznie na stronie www.teatrstudio.pl. Sprzedaż zostanie uruchomiona 11 czerwca. Koszt jednego biletu to 125 zł.

  • 1

4 czerwca 2019