Rekord Guinnessa jako narzędzie marketinguRekord Guinnessa jako narzędzie marketinguRekord Guinnessa jako narzędzie marketinguRekord Guinnessa jako narzędzie marketingu
Najszybciej, najwolniej... jest wiele możliwości bicia rekordów (fot. Pixabay)

Rekord Guinnessa jako narzędzie marketingu

Rekord Guinnessa jako narzędzie marketingu
AdvertisementAdvertisement
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Co zrobić, by o marce mówiono, dopingowano ją i jej kibicowano? Jedną z bardziej spektakularnych metod jest bicie rekordów Guinnessa. W tym tygodniu wszyscy chyba emocjonowali się skokiem Felixa Baumgartnera w ramach akcji Red Bull Stratos. Rekord nie musi jednak być aż tak spektakularny (ani nie musi zostać pobity). Istnieją też prostsze, choć nadal inspirujące przykłady.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się