0 2 0 0 0 14.10.2019Smartfon Honor 9X na muralu 3D w WarszawieW Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 8 można oglądać mural zapowiadający premierę nowego smartfona marki Honor. Urządzenie jest następcą modelu 8X.
0 1 0 0 0 14.10.2019Bisz i Radex zachęcają: „Mów do mnie ładnie” w kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”Narodowe Centrum Kultury kontynuuje kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. W ramach tegorocznej odsłony przygotowano utwór i teledysk „Mów do mnie ładnie i pokaż mi język”. Duet Bisz i Radex zachęca w nim, by używać języka w sposób odpowiedzialny i z szacunkiem do drugiego człowieka.
0 0 0 0 0 11.10.2019Honda zmieniła swoją strategię content marketingowąJapońska marka Honda zmieniła swoją strategię content marketingową. Producent samochodów odszedł od krótkich form mających przyciągać uwagę. Skierował się ku dłuższym formatom, storytellingowi i advertorialom. Mają one zbliżyć markę do życia konsumentów.
0 1 0 0 0 11.10.2019IMM zbadał reakcje internautów na nagrodę Nobla dla Olgi Tokarczuk10 października całą Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 r. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskim Internecie ponad 35,8 tys. razy. To wyjątkowy wynik.
0 5 0 0 0 11.10.2019„Trzymaj pion” – Grupa Żywiec podpowiada, jak zapobiegać przedwczesnej inicjacji alkoholowejGrupa Żywiec wystartowała z tegoroczną odsłoną kampanii „Trzymaj pion”. Kierowana jest ona do rodziców. Podpowiada im, jak zapobiegać przedwczesnej inicjacji alkoholowej dzieci.
0 0 0 0 0 11.10.2019Jacek Braciak, któremu jest wszystko jedno, w spocie zachęcającym do głosowaniaW mediach społecznościowych pojawił się spot z udziałem Jacka Braciaka. Materiał zachęca do wzięcia udziału w nadchodzących wyborach.
0 0 0 0 0 11.10.2019Reklama L’Oreal zakazana w Wielkiej Brytanii za wprowadzanie w błąd w kwestii ochrony przed UVAAdvertising Standards Authority zakazała emisji reklamy kremu do opalania Garnier Solaire Sensitive Advanced Kids (L’Oreal). Brytyjski organ regulujący tamtejszy rynek reklamy uznał, że wprowadza ona w błąd w kwestii ochrony przed UVA.
1 2 0 0 0 11.10.2019Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium spółki Marvipol DevelopmentMarvipol Development rozpoczął kampanię wizerunkową. Ambasadorką realizowanych przez spółkę inwestycji premium została aktorka Magdalena Boczarska. Do Internetu trafił spot będący pierwszą odsłoną akcji.
3 0 0 0 0 11.10.2019Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralskuRuszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej „Kredyt w Porządku”. Jej twarzą jest polski skoczek Adam Małysz. Kampania prowadzona jest m.in. w gwarze śląskiej i góralskiej.
0 7 0 0 1 11.10.2019Polski Internet we wrześniu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w e wrześniu 2019 r. wyniosła ogółem 28,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,9 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,2 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.