Miłość do ulubionej muzyki motywem przewodnim kampanii Spotify w Polsce
  • 0
  • 3
12.04.2019

Miłość do ulubionej muzyki motywem przewodnim kampanii Spotify w Polsce

Spotify startuje z kampanią na outdoorze i w Internecie. Promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.

To pierwsze tak szerokie działania marketingowe marki Spotify w 2019 r. i jak dotąd największe na polskim rynku. Wystartowały 8 kwietnia w kanałach online (Facebook, Instagram, YouTube, programmatic). Od 10 kwietnia reklamy można oglądać także w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy (metro, tramwaje, autobusy).

Chcemy zapoznać jeszcze więcej osób ze światem streamingu. W związku z tym rozpoczęliśmy kampanię, która pokazuje, jak wiele gatunków muzycznych, utworów, artystów i podcastów jest u nas dostępnych całkowicie za darmo. Pokazujemy, że nie ma znaczenia, jaki jest nasz osobisty gust. Możemy cieszyć się ukochaną muzyką i odkrywać nowe, ulubione utwory dzięki Spotify – mówi komentuje Przemysław Pluta odpowiedzialny za rozwój Spotify w regionie Europy Południowej i Wschodniej.

Materiały kreatywne kampanii nawiązują do playlist i artystów, którzy cieszyli się największą popularnością wśród fanów w Polsce. To m.in. playlista „Generacja hip-hop” (ponad 100 tys. obserwujących) oraz tacy wykonawcy jak Dawid Podsiadło czy Taconafide, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce corocznego zestawienia „Wrapped 2018”.

W kampanii Spotify przedstawia główne korzyści dla użytkowników serwisu. Należą do nich:

  • spersonalizowane playlisty „Odkryj w tym tygodniu” i „Daily Mix”,
  • możliwość oszczędzania danych i zachowywania utworów na urządzeniach mobilnych,
  • słuchanie utworów na żądanie w dobieranych przez Spotify playlistach,
  • szeroki katalog podcastów.

Realizacją kampanii zajęły się agencje:

  • Circus (kreacja),
  • Universal McCann (media),
  • Hill + Knowlton Strategies (PR).
  • 3

12 kwietnia 2019