Reklamy na Facebooku mogą nie być aż tak ważne dla marek, jak się wydaje – wyniki badania
  • 0
  • 1
21.01.2021

Reklamy na Facebooku mogą nie być aż tak ważne dla marek, jak się wydaje – wyniki badania

Firma badawcza Forrester zbadała, co się stało, gdy marki wycofały swoje reklamy z Facebooka podczas zeszłorocznego bojkotu platformy społecznościowej. Okazuje się, że reklamy w tym medium mogą nie być dla brandów tak ważne, jak się powszechnie uważa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2021

20 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2021

Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno Poland

Jak wynika z badania „Przyszłość sektora e-commerce w 2021 r.”, podczas pandemii blisko 1/3 Polaków w dużej części zastąpiła zakupy stacjonarne internetowymi. 1/4 w niewielkim stopniu wdrożyła taką praktykę. Kilka procent zaczęło w pełni korzystać z e-sklepów. Najczęstszym powodem zmian były względy bezpieczeństwa oraz brak dostępu do tradycyjnych placówek. Jednak raport nie jest do końca optymistyczny dla branży. Ponad połowa badanych zamierza bowiem wrócić do tradycyjnego handlu po ustąpieniu ograniczeń.