Unilever, Coca-Cola, Ford, Starbucks – każdego dnia kolejne globalne marki dołączają do akcji #StopHateForProfit i bojkotują reklamy na Facebooku. Bojkot na razie przynosi skutki wizerunkowe, finansowo nie robi na Facebooku wrażenia. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Duże marki od kilku lat krytykują platformy social media. Zarzucają im niedostateczny nadzór nad treściami, przez co reklamy pojawiają się w sąsiedztwie drastycznych treści. W 2017 roku reklamy z YouTube wycofały AT&T, Walmart, Pepsi, Johnson & Johnson oraz agencje, np. Havas Media. Bojkot przyniósł pewne zmiany w zarządzaniu i moderacji treści przez YouTube’a.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.