Reklama zewnętrzna z niewielkim wzrostem w 2016 r. – raport IGRZ
  • 0
  • 3
17.02.2017

Reklama zewnętrzna z niewielkim wzrostem w 2016 r. – raport IGRZ

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy OOH – reklama zewnętrzna, tranzytowa i DOOH – zamknęła się w 2016 r. kwotą w wysokości ponad 492,6 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była wyższa aniżeli w roku 2015 r. o 4,5%. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w minionym roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 lutego 2017