- 4
- 2
Drifter Bartosz Ostałowski w nowej kampanii Q Service Castrol
Marka Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową. Występuje w niej Bartosz Ostałowski – jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi stopą. Od 2018 r. jest ambasadorem marki.
Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol w najnowszej kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na cztery kwestie:
- jakość realizowanych usług
- poziom obsługi klienta
- lokalizację serwisów
- potrójną gwarancję: na silnik, hamulce i opony
W spotach realizowanych przez Q Service Castrol pojawia się Bartosz Ostałowski, drifter i od kilku lat ambasador marki. W krótkich filmach zachęca do korzystania z usług oferowanych przez sieć warsztatów. Każdy z materiałów nawiązuje do wspomnianych obszarów działalności marki.
Współpraca pomiędzy Q Service Castrol a Bartoszem Ostałowskim rozpoczęła się w 2018 roku. Początkowo Bartosz był ambasadorem firmy Inter Cars, która zaangażowała driftera m.in. do kampanii wizerunkowych oraz uczestnictwa w eventach organizowanych przez dystrybutora, np. Inter Cars Motor Show.
Marka Q Service Castrol również dołączyła do aktywnego wspierania sportowca. W ramach działań ambasadorskich umożliwiła kierowcy umieszczenie swojego logo na pojeździe oraz kombinezonie, w którym Ostałowski rywalizuje.
To kolejna kampania marki realizowana z udziałem sportowców. W 2019 roku Q Service Castrol rozpoczął współpracę z utytułowanymi polskimi siatkarzami – Piotrem Gruszką, Zbigniewem Bartmanem oraz Katarzyną Skowrońską, realizując kampanię „Asy Serwisowe”.
Działania obejmują produkcję materiałów video, które będą udostępniane w mediach społecznościowych marki oraz publikowane w ramach kampanii online i social media (Facebook, Instagram, YouTube). Za ich realizację odpowiada agencja 360° Czomolungma Kolektyw.
Kampania wystartowała w sierpniu i potrwa do października. Materiały filmowe zostaną opublikowane w mediach społecznościowych Q Service Castrol.
- 2