Rayssa Leal – trzynastoletnia wicemistrzyni olimpijska – w reklamie Nike
  • 1
  • 1
28.07.2021

Rayssa Leal – trzynastoletnia wicemistrzyni olimpijska – w reklamie Nike

Trzynastoletnia Rayssa Leal, która w Tokio zdobyła srebrny medal olimpijski w skateboardingu w kategorii street, wystąpiła w reklamie Nike. Spot nawiązuje do zamieszczanych przez nastolatkę w social media materiałów, w których jeździła na deskorolce w stroju wróżki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2021

Wavemaker: aktywizm marek z przewagą zwolenników. Polaków dzieli kwestia wsparcia dla społeczności LGBT

Angażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru. Spośród rozmaitych badanych kwestii, w które angażują się marki, najmniejszym zrozumieniem cieszy się wsparcie mniejszości seksualnych. Bardziej protęczowi są młodzi konsumenci, o których nie można jednak powiedzieć, że ogólnie oczekują większego ideowego zaangażowania marek. Badanie Wavemakera pokazuje, że właśnie w grupie tzw. zetów jest za to nadreprezentacja osób podejrzewających korporacje o czysto komercyjne intencje prospołecznych działań.

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2021

Pracownicy sklepów bohaterami kampanii Walmarta i PepsiCo

Heroizm to nie tylko wielkie czyny. Może manifestować się w prostej służbie drugiemu człowiekowi i życzliwości. Było to szczególnie widoczne w szczytowym momencie pandemii Covid-19, kiedy pracownicy sklepów spożywczych stanęli na pierwszej linii walki z wirusem. Właśnie dlatego Walmart uruchomił „Every Day Heroes” – wspólne przedsięwzięcie z PepsiCo, aby zaangażować klientów w docenianie pracowników sklepów i bohaterów dnia codziennego, którzy służą swoim społecznościom.