Pracownicy sklepów bohaterami kampanii Walmarta i PepsiCo
  • 0
  • 7
27.07.2021

Pracownicy sklepów bohaterami kampanii Walmarta i PepsiCo

Heroizm to nie tylko wielkie czyny. Może manifestować się w prostej służbie drugiemu człowiekowi i życzliwości. Było to szczególnie widoczne w szczytowym momencie pandemii Covid-19, kiedy pracownicy sklepów spożywczych stanęli na pierwszej linii walki z wirusem. Właśnie dlatego Walmart uruchomił „Every Day Heroes” – wspólne przedsięwzięcie z PepsiCo, aby zaangażować klientów w docenianie pracowników sklepów i bohaterów dnia codziennego, którzy służą swoim społecznościom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2021

26 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2021

E-commerce i wideo online napędzą w tym roku wzrost globalnych wydatków na reklamę na poziomie 11% – przewiduje Zenith

Globalne wydatki na reklamę przekroczą w tym roku wynik sprzed pandemii o 6%. Reklama cyfrowa obejmie 58% udziałów w rynku w 2021 r. W 2019 r. było to 48%. Średni koszt reklamy telewizyjnej wzrośnie o 5%, podczas gdy wydatki na reklamę w tym medium wzrosną o 1% – wynika z raportu Zenithu. Same Stany Zjednoczone dostarczą w tym roku 47% światowych wydatków reklamowych.