Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillard
  • 0
  • 2
15.07.2021

Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillard

Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lipca 2021

14 lipca 2021