Książęce IPA ma muralu zaprojektowanym przez konsumenta
  • 0
  • 3
27.07.2021

Książęce IPA ma muralu zaprojektowanym przez konsumenta

W Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 8 można oglądać mural piwa Książęcego. To projekt zwycięzcy konkursu na kolaż przedstawiający piwny świat z Książęcym IPA w roli głównej.

Liczba zgłoszeń i jakość nadesłanych prac przerosły nasze oczekiwania. Zwycięska praca została doceniona za szczególnie interesującą i bogatą kolażową kompozycję nawiązującą do źródeł stylu piwnego Książęcego IPA, czyli historycznego angielskiego rodowodu i nowofalowych amerykańskich chmieli – mówi o konkursie Maciej Kuś, brand manager marki Książęce.

Mural wykonany według zwycięskiego projektu przez artystów z Good Looking Studio jest częścią trwającej od marca kampanii bazującej na współczesnej sztuce kolażu. Działania zasadzają się na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki. Jednocześnie wpisuje się w tradycję miejskich murali, która ma już blisko 70 lat.

Z wszystkim projektami murali można zapoznać się na stronie www.ksiazece.pl w zakładce Galeria.

  • 3
Książęce IPA ma muralu

Książęce IPA ma muralu

27 lipca 2021

26 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2021

E-commerce i wideo online napędzą w tym roku wzrost globalnych wydatków na reklamę na poziomie 11% – przewiduje Zenith

Globalne wydatki na reklamę przekroczą w tym roku wynik sprzed pandemii o 6%. Reklama cyfrowa obejmie 58% udziałów w rynku w 2021 r. W 2019 r. było to 48%. Średni koszt reklamy telewizyjnej wzrośnie o 5%, podczas gdy wydatki na reklamę w tym medium wzrosną o 1% – wynika z raportu Zenithu. Same Stany Zjednoczone dostarczą w tym roku 47% światowych wydatków reklamowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2021

Polacy coraz częściej sięgają po kosmetyki ekologiczne. Sprzedaż rośnie skokowo nawet w czasie pandemii – raport GfK

W wyniku przymusowej izolacji w czasie pandemii całkowita sprzedaż kosmetyków w Polsce wyhamowała. W okresie od maja 2020 do kwietnia 2021 r. wartość zakupów gospodarstw domowych dla całej kategorii spadła o 2% w relacji rok do roku. Gorsze wyniki nie dotyczyły jednak wszystkich produktów. Ich ekologiczne warianty oznaczane jako bio, eko, vege w analogicznym okresie odnotowały 76% wzrostu wartości zakupów. Takie dane płyną z analiz „Panel gospodarstw domowych” GfK.