Espresso

25 czerwca 2021

24 czerwca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2021

6 trendów nowej rzeczywistości. Wyniki raportu „Regiony Nexery 2021”

Firma Nexera sprawdziła, jak zmieniło się nasze życie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Z badania przeprowadzonego przez GfK wynika, że firmy stały się bardziej online, ale początkowy entuzjazm związany z pracą zdalną nieco opadł. W niemal wszystkich urzędach można już załatwić większość spraw przez Internet, jednak część mieszkańców nadal woli odwiedzać urzędy osobiście.

23 czerwca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2021

Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii

Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków. Marketingowcy, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają pandemiczne deficyty w życiu przeciętnego konsumenta. Odmiennie prezentują się piramidy potrzeb marketingowców i innych Polaków. Ci pierwsi nie wyobrażali sobie życia w pandemii bez paczkomatów, VoD i alkoholu. Z kolei znacznie niższe niż ogólnokrajowa średnia jest w ich pandemicznym życiu znaczenie telewizji, radia czy codziennej modlitwy – pokazuje badanie Wavemakera.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2021

Polacy i Hiszpanie najchętniej w Europie kupują od firm odpowiedzialnych społecznie – pokazuje badanie Deloitte

Na tle Europy polskich konsumentów charakteryzuje duże zaufanie do lokalnych producentów i firm, które odpowiedzialnie zareagowały na kryzys wywołany pandemią. Z najnowszego raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte wynika też, że znacząco wzrosło poczucie bezpieczeństwa we wszystkich badanych aktywnościach konsumenckich. Największy wzrost dotyczy masowych wydarzeń. O 16 p.p. przybyło Polaków, którzy bezpiecznie czują się na meczach i koncertach. Poprawił się także opracowany przez Deloitte indeks niepokoju, który pokazuje ogólny poziom obaw wywołanych przez Covid-19.

Poprzednie Następne