0 1 0 0 0 23.10.2020Adidas przygotowuje się do sprzedaży marki Reebok?Adidas zamierza sprzedać markę Reebok – podaje „Forbes”, powołując się na niemiecki magazyn biznesowy „Manager Magazin”. Brand od dawna zmaga się trudnościami. Ma też za sobą nieudaną restrukturyzację.
0 2 0 0 0 23.10.2020Polska na 28. miejscu w rankingu siły nabywczej w Europie GfKW 2020 r. przeciętna siła nabywcza przypadająca na mieszkańca Europy wynosi 13 894 euro. Ten dochód rozporządzalny netto różni się znacznie pomiędzy poszczególnymi 42 krajami objętymi badaniem. Liechtenstein, Szwajcaria i Luksemburg mają najwyższy dochód rozporządzalny netto, natomiast Kosowo, Mołdawia i Ukraina – najniższy. Mieszkańcy Liechtensteinu dysponują ponad 37-krotnie większą średnią siłą nabywczą niż Ukraińcy – wynika z raportu GfK „Purchasing Power Europe 2020”. Polska zajmuje 28. miejsce. Rok wcześniej była 29.
0 1 0 0 0 23.10.2020Pepco wybrało Grey Group Poland do obsługi na nowych rynkach europejskichSieć Pepco wchodzi na nowe rynki. We wrześniu odbyło się otwarcie pierwszych sklepów na północy Włoch. 23 października uruchomiono sklep w Serbii. Marka wybrała agencję Grey Group Poland do rozwijania biznesu na rynkach europejskich.
0 1 0 0 0 23.10.2020Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią. Ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r. Raport DeloitteW 2019 r. klubom piłkarskim udało się wypracować 572,3 mln zł przychodów – wynika z 14. raportu Deloitte „Piłkarska liga finansowa”. Do tego należy doliczyć jeszcze rekordowe 155,7 mln zł wpływów z tytułu transferów, z czego 92 proc. stanowią transakcje zagraniczne. Prowadząca w rankingu Legia Warszawa w tym sezonie powiększyła przewagę. Na drugie miejsce podium, wyprzedzając Lecha Poznań, wskoczyła Lechia Gdańsk.
0 5 0 0 0 23.10.2020„Znasz? Poznaj” – Podlaskie odkrywa świat „tuż obok” w kampanii w social mediaRozpoczęła się kampania „Znasz? Poznaj” województwa podlaskiego. Ma odkrywać niezwykłość rzeczy zwykłych i przypominać, że upragnione nieznane często jest bliżej, niż myśleliśmy.
0 1 0 0 0 22.10.2020Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza DeloitteDynamiczny wzrost liczby osób zakażonych koronawirusem przełożył się na poziom niepokoju polskich konsumentów. Ten od końca sierpnia wzrósł o 12 p.p. Z najnowszej edycji badania „Deloitte Global State of the Consumer Tracker” wynika, że wzrosły także obawy Polaków o kwestie finansowe oraz te związane z utrzymaniem obecnej pracy. Przestajemy też kupować na zapas. W najnowszej edycji badania 36 proc. konsumentów nad Wisłą deklaruje, że kupuje więcej, niż jest w stanie zużyć na bieżąco.
1 1 0 0 0 22.10.2020Piosenka Igora Walaszka inspirowana tytułami przelewów na telefon Blik20 października miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka – Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami Blika. Tekst wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon.
0 2 0 0 0 22.10.2020Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków. Analiza IMMOd 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie zwyciężyła w finale, we wszystkich mediach na jej temat pojawiło się ponad 70 tys. publikacji. Dotarcie zmonitorowanych materiałów to prawie 429 mln potencjalnych kontaktów o wartości ekwiwalentu reklamowego (AVE) prawie 97 mln zł. W samych stacjach radiowych i telewizyjnych na temat sukcesu tenisistki wyemitowano w tym okresie 712 wiadomości – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.
1 3 0 0 0 22.10.2020Mural na 25. urodziny Wafli FamilijnychW Bydgoszczy – mieście, w którym 25 lat temu powstały Wafle Familijne – pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie regionalne pochodzenie.
0 1 0 0 0 22.10.2020Apple, Amazon i Microsoft liderami rankingu Interbrand 2020. Google poza podium, Facebook poza top 10Interbrand opublikował ranking najcenniejszych marek świata. Na podium znalazły się Apple, Amazon i Microsoft. W tym roku w pierwszej trójce zabrakło Google.