0 4 0 20.05.2022Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygniętyPodczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.
0 1 0 19.05.2022TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcamiAby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.
0 6 0 19.05.2022160 dronów nad Warszawą w ramach akcji kanału FilmBox Premium HDWieczorem 16 maja na warszawskim niebie pojawiło się 160 migoczących obiektów przypominających spadające gwiazdy. Kosmiczne zjawisko okazało się akcją kanału FilmBox Premium HD, który z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Kosmosu zorganizował podniebny pokaz dronów inspirowany filmowymi hitami o podboju galaktyki.
1 2 0 19.05.2022Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.
0 1 0 19.05.2022Publicon Sport szuka sponsorów dla piłkarskiej reprezentacji UkrainyAgencja Publicon Sport podpisała umowę z UAF Marketing, wyłącznym partnerem handlowym Ukraińskiego Związku Piłki Nożnej. Będzie szukać w Polsce partnerów i sponsorów dla reprezentacji Ukrainy, która w czerwcu będzie gospodarzem dwóch meczów Ligi Narodów UEFA.
1 5 0 19.05.2022Komputerowa myszka dla osób z niepełnosprawnościami. Nowy produkt MicrosoftuMicrosoft zaprezentował komputerową myszkę dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. To małe urządzenie może być w łatwy sposób dostosowywane do potrzeb wielu użytkowników.
1 1 0 19.05.2022Przejdź na ty z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie rozpoczyna kampanię promocji gotówkowejW pełnię sezonu piwnego Tyskie wkracza z aktywacją konsumencką. Marka w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot.
0 1 0 18.05.2022Urząd Transportu Kolejowego wybrał do obsługi konsorcjum złożone z Euvic Effect, Sigmy Bis, DSK i Partner of PromotionUrząd Transportu Kolejowego wybrał jako najkorzystniejszą ofertę agencji Euvic Effect (Euvic Performance), Sigmy Bis, DSK oraz Partner of Promotion. Liderem konsorcjum jest Euvic Effect.
0 1 0 18.05.2022Umowa zakupu Twittera wstrzymana? Musk pisze, że to ze względu na fałszywe kontaElon Musk napisał na Twitterze, że transakcja o wartości 44 mld dol. dotycząca zakupu tego serwisu została „tymczasowo wstrzymana”. Przedsiębiorca czeka, aż firma z branży mediów społecznościowych dostarczy danych o odsetku fałszywych kont.
0 10 0 18.05.20228% Polaków zaprzecza zmianie klimatu. Dane State of Science Index 3MMniej niż jedna dziesiąta Polaków (8%) zaprzecza zmianie klimatu. 68% badanych odczuwa niepokój o życie swoje i bliskich, a 67% uważa, że zmiana klimatu dotyka ich osobiście. Najbardziej boimy się pogodowych ekstremów (65%), podwyższonej temperatury (63%) i braku dostępu do jedzenia (56%). Wydaje się, że Polacy dostrzegli, iż zmiana klimatu jest faktem – pokazują dane State of Science Index firmy 3M. Co z tym zrobią?