0 1 0 0 0 25.06.2021Bez zaangażowania biznesu świat nie wróci do normalności – pokazuje „Edelman Trust Barometer”Firma Edelman specjalizująca się w komunikacji marketingowej i public relations przygotowała specjalny raport „Edelman Trust Barometer: A World in Trauma”. Wiosenne wydanie raportu potwierdza, że biznes jest najbardziej zaufaną instytucją. Wyprzedza rząd, zwłaszcza na rynkach, które wciąż zmagają się z pandemią koronawirusa.
1 2 0 0 0 25.06.2021Co powie koń? – Aflofarm rusza z kampanią leku na erekcjęCzy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm w kampanii Inventum Max udowadnia, że tak.
0 1 0 0 0 24.06.2021Western Union wybrał MullenLowe MediaHub do obsługi na ośmiu rynkachWielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe dla Western Union realizować będzie MullenLowe MediaHub. Firma ponownie zdecydowała się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
0 1 0 0 0 24.06.2021Google instalował użytkownikom aplikację do śledzenia kontaktów z Covid-19 bez ich zgody?W połowie czerwca amerykański stan Massachusetts zaprezentował aplikację do śledzenia kontaktów z Covid-19. Liczne głosy m.in. z Reddita, Hacker News i recenzji aplikacji w Google Play twierdzą, że Google po cichu instalował tę aplikację na urządzeniach z Androidem bez zgody użytkowników.
0 4 0 0 0 24.06.2021Mural poznańskiego artysty na inwestycji Echo Investment w stolicy WielkopolskiOd połowy czerwca przy ul. Dąbrowskiego 33 w Poznaniu można oglądać mural autorstwa poznańskiego artysty Jędrzeja Hoffmanna. To dzieło zaprojektowane we współpracy z Echo Investment. Powstało z okazji premiery nowej inwestycji dewelopera – Wieży Jeżyce.
0 3 0 0 0 24.06.20216 trendów nowej rzeczywistości. Wyniki raportu „Regiony Nexery 2021”Firma Nexera sprawdziła, jak zmieniło się nasze życie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Z badania przeprowadzonego przez GfK wynika, że firmy stały się bardziej online, ale początkowy entuzjazm związany z pracą zdalną nieco opadł. W niemal wszystkich urzędach można już załatwić większość spraw przez Internet, jednak część mieszkańców nadal woli odwiedzać urzędy osobiście.
1 1 0 0 0 24.06.2021Reklama McDonald’s z Symfonią leningradzką narusza zasady Kodeksu etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły w związku z emisją reklamy WieśMaca McDonald’s Polska. Uznała, że spot, w którym pojawia się wątek filharmonii i VII Symfonii Szostakowicza narusza zasady Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 23.06.2021 Aktualizacja: 09:5224.06.2021Komisja Europejska sprawdza, czy Google nie naruszył zasad konkurencjiKomisja Europejska wszczęła formalne dochodzenie antymonopolowe, aby ocenić, czy Google naruszył unijne zasady konkurencji, faworyzując własne usługi technologii reklamy display online w tzw. łańcuchu dostaw ad tech. Miałoby to się odbyć ze szkodą dla konkurencyjnych dostawców usług technologii reklamowych i wydawców internetowych.
0 3 0 0 0 23.06.2021Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemiiPandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków. Marketingowcy, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają pandemiczne deficyty w życiu przeciętnego konsumenta. Odmiennie prezentują się piramidy potrzeb marketingowców i innych Polaków. Ci pierwsi nie wyobrażali sobie życia w pandemii bez paczkomatów, VoD i alkoholu. Z kolei znacznie niższe niż ogólnokrajowa średnia jest w ich pandemicznym życiu znaczenie telewizji, radia czy codziennej modlitwy – pokazuje badanie Wavemakera.
0 1 0 0 0 23.06.2021Polacy i Hiszpanie najchętniej w Europie kupują od firm odpowiedzialnych społecznie – pokazuje badanie DeloitteNa tle Europy polskich konsumentów charakteryzuje duże zaufanie do lokalnych producentów i firm, które odpowiedzialnie zareagowały na kryzys wywołany pandemią. Z najnowszego raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte wynika też, że znacząco wzrosło poczucie bezpieczeństwa we wszystkich badanych aktywnościach konsumenckich. Największy wzrost dotyczy masowych wydarzeń. O 16 p.p. przybyło Polaków, którzy bezpiecznie czują się na meczach i koncertach. Poprawił się także opracowany przez Deloitte indeks niepokoju, który pokazuje ogólny poziom obaw wywołanych przez Covid-19.