R4S prowadziła dla Coca-Coli farmę trolli mającą przekonywać, że cukier jest wszędzie?
  • 0
  • 1
7.12.2020

R4S prowadziła dla Coca-Coli farmę trolli mającą przekonywać, że cukier jest wszędzie?

W 2019 r. pojawiła się zapowiedź wprowadzenia podatku cukrowego. Jak ustaliła Fundacja Reporterów, jesienią ubiegłego roku firma R4S Adama Hofmana miała zaproponować Coca-Coli obsługę PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51112 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 grudnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2020

Ukazała się książka „50 praw marketingu Kotarbińskiego”

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to praktyczna publikacja skierowana do przedsiębiorców, właścicieli firm, zarządów i zespołów marketingu. Przyda się też każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego.