„Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie” – nowa publikacja pod red. prof. Roberta Kozielskiego
  • 0
  • 2
7.12.2020

„Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie” – nowa publikacja pod red. prof. Roberta Kozielskiego

Na rynku ukazała się książka pokazująca aktualne trendy w marketingu, jak i przyszłe kierunki jego rozwoju. Publikacja pod red. prof. Roberta Kozielskiego zawiera 32 koncepcje, metody i technologie pozwalające zorientować się we współczesnym marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 grudnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2020

Ukazała się książka „50 praw marketingu Kotarbińskiego”

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to praktyczna publikacja skierowana do przedsiębiorców, właścicieli firm, zarządów i zespołów marketingu. Przyda się też każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego.

4 grudnia 2020