W poszukiwaniu nowych wartości dla klienta na rynku usług bankowych (case study nowego mBanku)W poszukiwaniu nowych wartości dla klienta na rynku usług bankowych (case study nowego mBanku)W poszukiwaniu nowych wartości dla klienta na rynku usług bankowych (case study nowego mBanku)W poszukiwaniu nowych wartości dla klienta na rynku usług bankowych (case study nowego mBanku)
Od bankowości tabelkowej do filozofii User Experience (fot. kadr z video case study/Questus)

W poszukiwaniu nowych wartości dla klienta na rynku usług bankowych (case study nowego mBanku)

W poszukiwaniu nowych wartości dla klienta na rynku usług bankowych (case study nowego mBanku)
Prof. dr hab. Robert Kozielski

Prof. dr hab. Robert Kozielski

-

Prof. dr hab. Robert Kozielski

Prof. dr hab. Robert Kozielski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadacz tytułu Chartered Marketer. Specjalista w dziedzinie działalności marketingowej firm, analiz i planowania marketingowego, strategii rozwoju oraz działań reklamowych. Autor publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności marketingowej, wydawanych w Polsce i za granicą – m.in. pod jego redakcją ukazała się książka „Wskaźniki marketingowe” czy uznana za najlepszą książkę ekonomiczną roku 2013 „Biznes nowych możliwości”.

mBank musiał się zmienić. Twórcom „nowego mBanku”– tak samo zresztą jak zespołowi uruchamiającemu mBank w 2000 roku – przyświecało motto „Go big or don’t go at all”.

Pogoda jest piękna, więc Agata z laptopem wychodzi z biura do pobliskiej kawiarni. Dziś tutaj może popracować. Czy jeszcze kilka lat temu coś takiego byłoby możliwe? Dziś, kiedy z Internetu można korzystać niemal wszędzie, pracować można niemal z każdego miejsca.

Można by powiedzieć, że to istna sielanka… gdyby nie telefon, który bez przerwy dzwoni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się