Pięć modeli, które będą definiować relacje marek i agencji w nadchodzącej dekadzie – przedstawia je Institute of Practitioners in Advertising
  • 0
  • 1
24.11.2020

Pięć modeli, które będą definiować relacje marek i agencji w nadchodzącej dekadzie – przedstawia je Institute of Practitioners in Advertising

Zgodnie z nowym raportem Institute of Practitioners in Advertising nadchodząca dekada na nowo zdefiniuje krajobraz konsumencki oraz podejście przyjęte przez marki i agencje. W publikacji określono pięć podstawowych modeli relacji potrzebnych skutecznemu marketingowi i reklamie w tym okresie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50703 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2020

Grupa Żywiec daje butelkom drugie życie i wspiera służbę zdrowia oraz lokalną gastronomię

Grupa Żywiec po raz kolejny promuje butelki zwrotne jako opakowania najbardziej przyjazne dla środowiska. W ramach realizowanej od lat kampanii „Daj butelce drugie życie” w miastach, w których firma warzy swoje piwa, postawi specjalne strefy. Mieszkańcy będą w nich mogli oddawać butelki zwrotne bez paragonu. Dodatkowo za każdą oddaną butelkę Grupa Żywiec przeznaczy 1 zł na posiłki dla służby zdrowia z lokalnych restauracji.