0 3 0 0 0 26.10.2023UOKiK pracuje nad uporządkowaniem rynku reklamy w mediach społecznościowychUOKiK razem z czterema państwowymi instytucjami rozmawia z Metą, Googlem i TikTokiem. Spotkanie okrągłego stołu, w którym uczestniczyli również przedstawiciele branży reklamowej i uniwersytetów, dotyczyło szybszej oraz skuteczniejszej eliminacji niezgodnych z prawem reklam.
0 3 0 0 0 25.10.2023Adidas zastąpi 4F w roli sponsora Polskiego Komitetu OlimpijskiegoAdidas podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim. Współpraca rozpocznie się wraz z igrzyskami w Paryżu w 2024 i potrwa do końca 2028 r.
0 2 0 0 0 25.10.2023W Polsce pogłębiają się regionalne dysproporcje w sile nabywczej konsumentówW Warszawie dochód rozporządzalny netto jest prawie trzykrotnie wyższy niż w znajdującym się na końcu listy powiecie kolneńskim. Tak wynika z danych badania „GfK Purchasing Power Europe 2023”.
1 1 0 0 0 24.10.2023Adam Sztaba twarzą marki MieleMarka Miele rozpoczęła lokalną kampanię urządzeń do gotowania. Twarzą projektu jest kompozytor i dyrygent, Adam Sztaba.
0 1 0 0 0 24.10.2023Agencja Warsaw Creatives rozpoczyna program stażowy dla studentówW styczniu 2024 r. agencja Warsaw Creatives rozpoczyna program stażowy w dziale public relations. Poszukiwane są osoby, które wiążą swoją przyszłość zawodową z pracą w komunikacji, a obecnie studiują kierunki związane z PR, marketingiem lub dziennikarstwem.
0 4 0 0 0 24.10.2023Kolejny etap kampanii reklamowej „Twoja Fantasia. Twój wybór”Kampania promująca jogurty Fantasia jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Twoja Fantasia. Twój wybór”.
1 2 0 0 0 23.10.2023Globalna kampania Mini w rytm piosenki „Pump up the jam”Brytyjska marka Mini, należąca do BMW, rozpoczęła globalną kampanię reklamową pod hasłem „Nice to meet you again”. Promuje nowe modele elektryczne, pokazuje nowy design i język wizualny marki. Modele elektryczne w spocie to Mini Cooper i Mini Countryman.
1 1 0 0 0 23.10.2023Victoria’s Secret po spadkach sprzedaży rezygnuje z inkluzywnego rebrandingu i wraca do Aniołków VSMarka Victoria's Secret po spadkach sprzedaży wraca do modelek i seksownego wizerunku, z których dwa lata temu zrezygnowała na rzecz aktywistek, inkluzywności i tematów społecznych. „Seksowność może być inkluzywna” – twierdzi CEO firmy, Greg Unis.
0 1 0 0 0 23.10.20237 listopada 13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w PoznaniuJaką rolę odgrywa kreatywność w przekazach reklamowych marek? W jaki sposób skutecznie dotrzeć do odbiorców, kiedy konsumenci widzą setki komunikatów każdego dnia? Odpowiedzi na te, jak i inne pytania będzie można uzyskać podczas 13. edycji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting 7 listopada w Poznaniu.
0 1 0 0 0 23.10.2023Ogólnopolski Strajk Kobiet wybrał Sky AgencyRuch społeczny Ogólnopolski Strajk Kobiet nawiązał współpracę ze Sky Agency. Podmioty w przeszłości współpracowały projektowo, a obecnie zdecydowano o podpisaniu umowy stałej na czas nieokreślony.