Robert Kubica w reklamie promującej Orlen Paczkę
  • 1
  • 1
17.11.2021

Robert Kubica w reklamie promującej Orlen Paczkę

Rozpoczęła się kampania promująca Orlen Paczkę. Wystąpił w niej Robert Kubica, który prezentuje zalety tej nowej usługi koncernu paliwowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2021

Feniksy, smoki i wilki. Fundacja Digital Poland prezentuje ranking 100 cyfrowych liderów, którzy budują gospodarkę cyfrową w Europie Środkowo-Wschodniej

Wartość 100 cyfrowych czempionów z Europy Środkowo-Wschodniej, czyli największych technologicznych spółek, które rozwijają cyfrową gospodarkę regionu i przyczyniają się do odbicia gospodarczego po pandemii, przekracza 130 mld dol. To kilkanaście razy więcej niż dekadę temu. Pod względem tempa rozwoju wyprzedzamy nawet Chiny – pokazuje badanie Fundacji Digital Poland.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2021

Spada poczucie bezpieczeństwa polskich konsumentów – pokazuje badanie Deloitte

W październiku utrzymywała się zauważalna w poprzednich miesiącach tendencja do pogarszania się nastrojów wśród polskich konsumentów – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte. Na skutek rozwijającej się czwartej fali pandemii już tylko nieznacznie więcej niż jedna trzecia ankietowanych deklaruje, że nie obawia się latać samolotem, a niewiele mniej wyraża zaniepokojenie stanem domowych finansów. Spadł też odsetek zainteresowanych w nadchodzącym półroczu kupnem samochodu. Wśród tych, którzy się na to zdecydują, o 8 p.p. mniej chce nabyć pojazd fabrycznie nowy.