0 1 0 28.06.2022„CSR w social media” – nowa publikacja grupy roboczej social media przy IAB PolskaGrupa robocza social media działająca w strukturach IAB Polska przygotowała kolejną publikację, która dotyka tematów z pogranicza social media, prawa i podatków. Po publikacjach: „Branże regulowane w social media” i „Formy angażowania użytkowników w social media” przyszedł czas na „CSR w social media”.
0 2 0 28.06.2022Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii „Jim Beam Always Welcome”Mrozu oraz Jan-Rapowanie nagrali wspólny utwór i teledysk, a także wystąpią w cyklu koncertów. Twórcza współpraca muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej „Jim Beam Always Welcome”, której na świecie partneruje zespół Muse.
1 2 0 27.06.2022„Chyba KFC zamówię” – Julia Żugaj w piosence wychwala shake’a„Shake” to produkcja influencerki Julii Żugaj na zlecenie KFC. Reklamę w formie piosenki będzie można usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.
0 1 0 27.06.2022Bank Pekao wybrał Leo Burnett do obsługi kreatywnejZwycięstwem agencji Leo Burnett zakończył się ogłoszony w IV kwartale 2021 r. przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao. Współpraca obejmować będzie wszystkie działania reklamowe, które towarzyszą klientowi na całej ścieżce kontaktu z marką.
0 1 0 27.06.2022Subskrypcja Netflixa z reklamami będzie możliwaPodczas festiwalu reklamowego Cannes Lions współdyrektor generalny Netflixa, Ted Sarandos potwierdził, że firma planuje wprowadzenie reklam do swojej usługi przesyłania strumieniowego. Miałoby się to stać do końca 2022 r.
0 9 0 27.06.2022Zwycięzcy konkursu Strefa Studenta (edycja 11) w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging InnovationsCzy wystarczy mieć dobry pomysł, aby odnieść sukces? Bardzo rzadko. Najczęściej potrzeba jeszcze ciężkiej pracy, odwagi i determinacji. Studenci, którzy biorą udział w konkursie Strefa Studenta organizowanym przez Targi w Krakowie w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, wiedzą, jak szczęściu pomóc.
0 1 0 27.06.2022Disney w szpitalach dziecięcych reklamuje bohaterów swoich filmówMurale z postaciami z filmów Disneya, Pixara, Marvela i „Star Wars” pojawią się w 18 szpitalach w Europie i na Bliskim Wschodzie. Ich obecność ma pomóc zmniejszyć lęk i niepokój oraz wzmocnić odporność emocjonalną dzieci. W Polsce pierwsza praca pojawiła się we wrocławskiej Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej – Przylądek Nadziei.
1 3 0 27.06.2022Joanna Krupa w kampanii OLX promuje kategorię NoclegiRelaks w jacuzzi, mazurska sielanka, szum Bałtyku i widok na górskie szczyty. Właśnie w takich okolicznościach przyrody wypoczywa w tym roku Joanna Krupa. Wszystko to w ramach kampanii marki OLX.
0 1 0 27.06.2022Stanowisko nadawców komercyjnych wobec zmiany harmonogramu refarminguNadawcy komercyjni wydali wspólne stanowisko wobec zmiany harmonogramu refarmingu. To zastąpienie obecnego standardu nadawania telewizji naziemnej nowym. W stanowisku nadawcy podkreślają, że proces został przeprowadzony w sposób znacząco odmienny od poczynionych wcześniej ustaleń.
0 1 0 27.06.2022Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza szuka agencji do kampanii promującej mięso kurczęce24 czerwca Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza opublikowała zapytanie ofertowe dotyczące projektu „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania jego efektywności. Termin składania ofert upływa 18 lipca 2022 r. o godz. 10.00.