1 1 0 0 0 22.01.2019KFC stworzyło świecę o zapachu sosu do mięsaŚwieca o zapachu pieczeniowego sosu do mięsa dostępna będzie w Wielkiej Brytanii w limitowanej edycji. Aby dostać świecę, trzeba zarejestrować się na stronie KFC. Szanse nie są duże, bo w promocji dostępnych będzie tylko 230 sztuk.
1 0 0 0 0 22.01.2019Powstał dron, który samodzielnie sprawdza zaopatrzenie sklepowych półekFirma Pensa stworzyła drona, który monitoruje sklepowe półki. Dba o to, by niczego na nich nie zabrakło oraz by wszystko znajdowało się we właściwym miejscu.
0 1 0 0 0 22.01.2019Iwostin powierza obsługę w social media Cut The MustardGrupa Sanofi poszerza zakres współpracy z Cut The Mustard. W marcu ubiegłego roku agencja wygrała przetarg na ideę kreatywną i wprowadzenie nowej platformy komunikacji dermokosmetyków marki Iwostin. Teraz odpowiadać będzie również za komunikację w mediach społecznościowych.
0 0 0 0 0 22.01.2019Oczy zwrócone na pracodawców. Wyniki corocznego badania zaufania „Edelman Trust Barometer”Co piąta osoba jest zadowolona z systemu, w którym żyje. Nadal nie ufamy rządzącym (48 proc.) i mediom (47 proc.). Coraz więcej oczekujemy od pracodawców – to oni mają inicjować zmiany i angażować się w ważne kwestie społeczne. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2019”.
0 3 0 0 0 22.01.2019Harnaś z nowym smakiem, logo i szatą graficzną opakowańPiwo Harnaś zyskało nowy smak. Na opakowaniach można z kolei zauważyć zmienioną szatę graficzną oraz logo. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowocześniejsze.
1 0 0 0 0 22.01.2019Meksykańskie linie lotnicze przyznały Amerykanom zniżki za DNAW Stanach Zjednoczonych trwa gorąca dyskusja na temat budowy muru na granicy z Meksykiem. W tym czasie linie lotnicze AeroMexico postanowiły pokazać Amerykanom, jak wiele ich łączy z południowymi sąsiadami.
0 1 0 0 0 22.01.2019Widoczność reklam online – Polska z poprawą na europejskim tle, dobre wskaźniki w IV kwartale. Raport MeetricsWskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu nasz rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem na poziomie 54 proc. Wyprzedził Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.) – pokazuje badanie firmy Meetrics.
0 3 0 0 0 22.01.2019Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMGFirmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Odsetek przedsiębiorstw pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r. Takie wyniki przynosi raport KPMG w Polsce, zatytułowany „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”.
0 0 0 0 0 22.01.20197 mln zł kary dla Deutsche Bank PolskaDeutsche Bank Polska stosuje klauzule niedozwolone we wzorcach umów kredytów denominowanych we franku szwajcarskim lub euro. Nieprecyzyjnie określa wysokość kursów walut obcych i możliwości ich zmiany. Prezes UOKiK nałożył na firmę prawie 7 mln zł kary.
0 0 0 0 0 21.01.2019Google ma zapłacić 50 mln euro kary za brak transparentności systemu reklamowegoFrancuski urząd ochrony danych osobowych (CNIL) ukarał Google rekordową karą w wysokości 50 mln euro za brak przejrzystej informacji o wykorzystywaniu danych użytkowników. Google jest pierwszą firmą ukaraną na podstawie przepisów RODO.