0 1 0 0 0 8.05.2017Jak wyglądała majówka w Internecie? Analiza IRCenterMłodzi, zwłaszcza influencerzy, nie wylogowali się z Internetu w tegoroczną majówkę. Nie próżnowały też marki G2A, Orange, McDonald’s i Avon. Na YouTube dominowały: grupa Abstrachuje i kanał Składanki Disco Polo – pokazała analiza IRCenter.
0 1 0 0 0 8.05.2017Znamy terminy Złotych Spinaczy 2017 [aktualizacja]Rozpoczyna się XV edycja konkursu Złote Spinacze. Zgłoszenia ruszą 22 maja, a dwa dni później odbędzie się szkolenie dla zgłaszających. Nagrody wręczone zostaną 1 grudnia.
0 1 0 0 0 7.05.20173,6 mld zł na reklamę online w 2016 r. – raport AdExW 2016 r. wartość reklamy cyfrowej w Polsce wzrosła o ponad 440 mln zł względem roku wcześniejszego. Wzrost wyniósł 14% – pokazują wyniki badania IAB Polska/PwC AdEx.
4 1 0 0 0 5.05.2017Owocowe duety promują nowe smaki Kubusia Play (wideo)Na rynku pojawiły 4 nowe warianty napoju Kubuś Play. Informuje o tym kampania, której bohaterami są owoce.
0 2 0 0 3 5.05.2017Staropolanka i Red is Bad z limitowaną edycją wody2 maja, w Dniu Flagi Narodowej, marka Staropolanka (Zespół Uzdrowisk Kłodzkich należący do KGHM) wprowadziła limitowaną edycję wody. Przygotowała ją we współpracy z brandem odzieży patriotycznej Red is Bad. Widoczna na butelce etykieta inspirowana jest biało-czerwonymi barwami.
0 1 0 0 0 5.05.2017Snapchat wprowadzi nową platformę reklamową skierowaną zwłaszcza do mniejszych firmSamoobsługowa platforma dla reklamodawców to ukłon Snapchata w stronę małych i średnich firm. Nowe narzędzie ma też przyspieszyć wzrosty ze sprzedaży reklam i zwiększyć szanse tego serwisu w rywalizacji z Facebookiem.
0 1 0 0 0 5.05.2017Grupa Energa ujawnia nową koncepcję marketingową i rozwiązuje umowę sponsorską z klubem Czarni Słupsk„Inwestycja w przyszłość” – to hasło nowej koncepcji marketingowej Grupy Energa. Plany zakładają odświeżone podejście do budowania marki. Firma zamierza wspierać tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy w realizacji marzeń i pasji, a do tej pory byli pomijani w strategiach marketingowych dużych koncernów.
0 1 0 0 0 5.05.201720% globalnych budżetów reklamowych trafia do Google’a i FacebookaW 2016 r. 20% sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku – wynika z raportu agencji Zenith „Top Thirty Global Media Owners”. W 2012 r. ich udział w globalnych wydatkach reklamowych wynosił 11%. Oznacza to, że 64% wzrostu wydatków na reklamę w latach 2012–2016 można przypisać tym dwu firmom.
0 5 0 0 1 5.05.2017„Źle przygotowałem komunikację o stowarzyszeniu” – Jerzy Ciszewski tłumaczy zamieszanie wokół Polskiego Stowarzyszenia Influencerów26 kwietnia powstało Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych. Pomysł spotkał się jednak z krytyką. Jego inicjator – Jerzy Ciszewski – tłumaczy założenia projektu i swoje zachowanie w dyskusji z nieprzychylnymi internautami.
0 1 0 0 0 4.05.2017Facebook twierdzi, że potrafi identyfikować negatywne emocje nastolatkówFacebook pokazał reklamodawcom, że potrafi zidentyfikować, kiedy jego nastoletni użytkownicy czują się bezwartościowi i nie wierzą w siebie – wynika z dokumentu, do którego dotarła gazeta „The Australian”. Opiera się on na wynikach badania, które potajemnie prowadzono w serwisie.