0 5 0 27.05.2019Z wózka zakupowego na Wielki Wóz. Platforma Shoper z nową identyfikacją wizualnąShoper chce pokazać, że nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i może stanowić dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu. Wszystko to stara się zawrzeć w nowej identyfikacji wizualnej.
0 1 0 27.05.2019BMW rozszerza markę na hulajnogi elektryczneBMW rozszerza markę o hulajnogi elektryczne. Liczy na udziały w tym rosnącym segmencie transportu miejskiego.
0 1 0 27.05.2019Rusza Madogz – nowa agencja digital & PRMadogz to nowa agencja, która specjalizuje się w komunikacji digitalowej i PR-owej. Jej nazwa ma nawiązywać do bogatego doświadczenia założycieli, którzy sami siebie nazywają „psami reklamy”.
0 1 0 27.05.2019Agencja MJCC z kampanią dla McDonald’s Polska nagrodzona w Sabre Awards 201922 maja w Londynie wręczono nagrody Sabre Awards. Jest to międzynarodowy konkurs branży public relations, organizowany od 2008 r. przez The Holmes Group. W kategorii regionalnej The Baltic zwyciężyła kampania „Witamy w McDonald’s”, przygotowana przez agencję employer brandingu MJCC.
0 3 0 27.05.2019Kubuś promuje się w audiobookach i grze planszowejMarka napojów Kubuś we współpracy z wydawcą Storytel przygotowała 25 audiobooków. Popularne bajki czytają znani lektorzy. Z firmą Trefl marka przygotowała natomiast grę. Na jej planszy można umieścić kolekcję naklejek spod etykiet soków. Na rewersach wybranych etykiet czekają też bajkowe zadania.
0 1 0 27.05.2019CEDC wybrał agencję Peppermint do obsługi jednej ze swoich marekW maju 2019 r. spółka Central European Distribution Corporation (CEDC) rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Wybrała agencję Peppermint powered by Quad.
0 1 0 27.05.2019Follovers – wspólny projekt sieci Viacom i BrandBuddiesViacom International Media Networks wspólnie z platformą influencer marketingową BrandBuddies uruchomili projekt Follovers. Umożliwia on markom dotarcie do młodych twórców. Influencerom pozwala zaś na tworzenie kreatywnych treści opartych na niestandardowych wyzwaniach, z wykorzystaniem marek z portfolio Viacom.
1 2 0 27.05.2019Dawid Kwiatkowski i McDonald’s prezentują „Najbardziej ekipowy klip ever”„2 for U Fajnie się składa” to aktywacja, którą McDonald’s kieruje do młodej grupy konsumentów. Towarzyszy jej propozycja zabawy dla grup przyjaciół. Zaprasza do niej Dawid Kwiatkowski, który we współpracy z siecią stworzył teledysk. Aby go obejrzeć, trzeba połączyć ze sobą kilka smartfonów.
1 2 0 27.05.2019Bondex Pogodoodporny – kampania środków do pielęgnacji drewnaDuński producent środków do ochrony i pielęgnacji drewna PPG wprowadził do sprzedaży dwa nowe produkty premium: Olej Pogodoodporny i Lakierobejcę Pogodoodporną. Kampania trwa od 20 maja. Obejmuje telewizję, internetowe serwisy wideo, sieć Google Ads i serwisy społecznościowe.
1 2 0 27.05.2019Kampania piwa Kozel na niestandardowych nośnikach OOHMarka Kozel w najnowszej kampanii „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem oraz billboardy 18 z elementami przestrzennymi. Nośniki pochodzą z portfolio AMS.