1 1 0 0 0 2.10.2018„Paola – owocuje przyjemnością!” – kampania syropów owocowychRozpoczęła się kampania reklamowa marki Paola. W jej ramach powstał spot, który przywołuje wspomnienia i smaki lata.
2 0 0 0 0 2.10.2018Kolejna odsłona kampanii OSM Piątnica: serki Twój SmakOd października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste.
1 2 0 0 0 2.10.2018Robert De Niro i e-Niro w reklamie elektrycznego crossovera marki Kia2 października Kia Motors rozpoczęła ogólnoeuropejską teaserową kampanię nowego elektrycznego crossovera – e-Niro. Udział w niej wziął aktor Robert De Niro, dwukrotny zdobywca Oscara.
0 1 0 0 0 2.10.2018Stabilny wzrost zainteresowania samochodami w Polsce. Analiza Google’aZainteresowanie motoryzacją wśród polskich internautów systematycznie rośnie. W 2017 r. użytkownicy wpisali w wyszukiwarkę Google 12% więcej zapytań związanych z tą branżą niż w roku poprzednim. Wzrost pochodzi głównie z urządzeń mobilnych. Użytkownicy najczęściej rozglądają się za pojazdami bądź częściami konkretnych marek. Największe względne zainteresowanie wykazują mieszkańcy Pomorza, Mazowsza i Małopolski.
1 3 0 0 0 2.10.2018„Więcej na radość z życia” – pracownicy Lidla w kampanii marki pracodawcySynergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł sieci Lidl Polska na kampanię employer brandingową. Sieć podkreśla, że zapewnia pracownikom wysokie wynagrodzenie, szeroki zakres prywatnej opieki medycznej, elastyczne godziny pracy czy kartę Multisport. Dzięki temu także pracownicy Lidla mają „Więcej na radość z życia”.
1 0 0 0 0 2.10.2018Nokia Phones z nową agencją PR w PolsceHMD Global OY oraz Arskom podpisały umowę na obsługę w Polsce marki Nokia w zakresie telefonów komórkowych i smartfonów. Agencja poprowadzi działania związane z PR, marketingiem, influencer marketingiem, monitoringiem mediów, obsługą sampli testowych, obsługą biura prasowego czy eventami.
1 1 0 0 0 2.10.2018Piosenka Kabaretu Starszych Panów w kampanii DawtonyRozpoczęła się kampania marki przetworów Dawtona. W rytm piosenki Kabaretu Starszych Panów „Addio, pomidory” reklama opowiada o tradycji i tęsknocie za smakiem polskich pomidorów.
0 0 0 0 0 2.10.2018Idea Bank wybiera w przetargu Value MediaIdea Bank rozstrzygnął przetarg na dom mediowy. W jego wyniku wybrana została agencja Value Media (Group One). Zajmie się zakupem mediów w kanałach cyfrowych.
1 3 0 0 0 1.10.2018Martin Stankiewicz szuka regału i okazji do podrywu w IkeiNa YouTube zdobywa popularność wideo branded content, w którym Martin Stankiewicz opisuje swoje perypetie w sklepie Ikea.
0 0 0 0 0 1.10.2018„Jedz ostrożnie!” – 19. konkurs Galerii Plakatu AMS z dodatkową nagrodą od Klubu Twórców ReklamyW 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat zdrowego odżywiania i jego społecznego znaczenia. Wszyscy laureaci zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See & Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).