Dziewczynki w spocie Barbie domagają się kresu zjawiska Dream Gap
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 0
10.10.2018

Dziewczynki w spocie Barbie domagają się kresu zjawiska Dream Gap

Już w wieku pięciu lat wiele dziewczynek zaczyna wątpić w swoje nieograniczone możliwości. Przestają wierzyć, że jako kobiety mogą być, kim chcą i robić, co chcą. To zjawisko nazywa się Dream Gap. 90-sekundowy spot poświęciła mu marka Barbie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45291 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

59% firm z sektora MŚP nie jest gotowych na cyfrową transformację – pokazuje badanie firmy Ricoh

34% zarządzających europejskimi małymi i średnimi przedsiębiorstwami uważa, że ich organizacja nie przetrwa do 2020 r., jeśli nie postawi na innowacyjność. Takie wyniki przyniosło badanie zrealizowane na zlecenie firmy Ricoh. Jednocześnie wyraźne jest asekuracyjne podejście do zmian. Niemalże połowa badanych (47%) przyznała, że ich branża nie lubi dużych zmian. Według 59% innowacje powinny być wprowadzane metodą małych kroków.