2 1 0 0 0 7.09.2022Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo markiKampania Intela zatytułowana „How Wonderful Is That?” przypomina konsumentom znane dźwiękowe logo, tzw. bonga. Pokazuje przy tym znaczenie marki, której produkty napędzają różne technologie – nie tylko procesory w komputerach PC.
1 3 0 0 0 7.09.2022Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród PolekWe wrześniu 2022 r. ruszył projekt „JEstéem sobą”, który ma łączyć i wspierać kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. Estée Lauder chce wspierać pewność siebie kobiet nie tylko poprzez produkty, które oferuje. Również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania.
2 1 0 0 0 7.09.2022321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków w kampanii radiowejNa początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.
1 1 0 0 0 7.09.2022Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky HighTusz Maybelline Lash Sensational Sky High wyprzedaje się w tym roku dzięki chwytliwej kampanii w aplikacji TikTok. Idąc za ciosem, L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem piosenkarki Bryskiej.
0 1 0 0 0 6.09.2022Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport SalesforceKonsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.
1 3 0 0 0 6.09.2022Iga Świątek w jesiennej kampanii PZU Auto5 września wystartowała nowa kampania ubezpieczenia samochodowego z udziałem Igi Świątek. Celem kampanii jest promocja kompleksowego ubezpieczenia samochodowego. Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych.
0 3 0 0 0 6.09.2022„CSR i ESG – od ludzi dla ludzi” – konferencja, kongres i targi w Expo Kraków30 listopada w Expo Kraków odbędzie się wydarzenie branżowe „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”. Na całą inicjatywę złożą się: Konferencja ESG, Kongres Pro NGO 2022 oraz Targi CSR i ESG.
0 3 0 0 0 6.09.2022Dark stores Żabki Jush pokryte grafikami artystek młodego pokoleniaPowołany przez Żabkę start-up Lite e-Commerce wyszedł naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Warszawy, Poznania i Krakowa. Zaprezentował nowy wygląd trzech magazynów aplikacji ekspresowych zakupów Żabka Jush. Ich witryny pokryły kolorowe grafiki zaprojektowane przez artystki młodego pokolenia. W ten sposób marka chce na stałe wpisać się w miejski krajobraz.
2 3 0 0 0 6.09.2022Superbet z międzynarodową kampanią wizerunkową „Go super!”Bukmacher Superbet jest spółką globalnej grupy. Jego kampania wizerunkowa „Go super!” ma kreować odświeżony wizerunek nowoczesnego operatora, który dostarczającego fanom sportu holistyczną rozrywkę na wysokim poziomie.
2 2 0 0 0 6.09.2022Robert Korzeniowski w pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej WeNet5 września rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet. Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP. Ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych firmy.