- 0
- 1
Ukazała się nowa edycja poradnika „Marketing aplikacji mobilnych”
Agencja digital marketingu Up&More opracowała nową wersję poradnika marketingu aplikacji mobilnych. To kompleksowa publikacja opisująca krok po kroku działania, jakie należy podjąć, aby skutecznie wypromować aplikację na rynku.
Usługi mobilne biją rekordy, a konsumenci w ujęciu globalnym pobierają ponad 485 tys. aplikacji na minutę. Jak w takich warunkach zaplanować promocję swojej aplikacji? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w najnowszej wersji poradnika „Marketing aplikacji mobilnych” od ekspertów z Up&More.
Skierowana do praktyków marketingu publikacja pokazuje krok po kroku:
- jak przygotować aplikację do wypuszczenia na rynek,
- jakie działania marketingowe zaplanować przy pozyskiwaniu zaangażowanych użytkowników,
- o czym pamiętać, aby utrzymać uwagę odbiorców po instalacji.
Poradnik został podzielony na trzy części, w zależności od fazy cyklu życia produktu:
- przygotowanie do startu, gdzie kluczowe jest opracowanie planu marketingowego,
- zdobywanie pozycji rynkowej, a więc prowadzenie kampanii, analityka, dobór mediów i narzędzi,
- utrzymanie użytkownika, czyli zestaw działań maksymalizujących zaangażowanie.
– Nowa edycja poradnika oparta jest przede wszystkim na doświadczeniach naszego zespołu w marketingu aplikacji. Zwracamy uwagę na kluczowe elementy przed uruchomieniem aplikacji, w fazie pozyskiwania użytkowników oraz w końcowej fazie, czyli powracalności (retencji). Z poradnika skorzysta zarówno start-up budujący nową aplikację mobilną, jak i dojrzała aplikacja mobilna, szukająca nowych kanałów promocji czy próbująca poukładać na nowo analitykę – mówi Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More, pomysłodawca poradnika.
Poradnik można pobrać bezpłatnie po pozostawieniu danych ze strony: https://appmore.pl
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym publikacji.
- 1