„Pomóż dzieciom przejść trudną drogę” – kampania - Marketing przy Kawie
„Pomóż dzieciom przejść trudną drogę” – dwujęzyczna kampania zachęca do rodzicielstwa zastępczego
  • 1
  • 1
31.08.2023

„Pomóż dzieciom przejść trudną drogę” – dwujęzyczna kampania zachęca do rodzicielstwa zastępczego

Poznań rozpoczął kampanię „Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Zostań rodzicem zastępczym”. Celem jest zachęcanie mieszkańców, by zostawali rodzicami zastępczymi oraz budowanie świadomości na temat tego, co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2023