Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”
Ważny cel projektu nie usprawiedliwia niskiej jakości badania (fot. Pixabay)

Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”

Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”

Janusz Sielicki

-

partner, IRCenter

Janusz Sielicki

partner, IRCenter

Biolog i socjolog, badacz z 25-letnim doświadczeniem, autor badań społecznych, analityk, znawca badań ilościowych i segmentacyjnych, członek ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Dorota Peretiatkowicz

-

prezeska, IRCenter

Dorota Peretiatkowicz

prezeska, IRCenter

Badaczka z 25-letnim doświadczeniem, autorka wielu badań z zakresu tematyki społecznej, w tym badania Generacja Alfa, prelegentka konferencji, założycielka inicjatywy Socjolożki.pl.

Głośnym echem odbił się raport firmowany przez Fundację Unaweza oraz Fundację Dbam o Mój Z@sięg. Raport jest wynikiem „badania”, które może być przykładem tego, jak nie należy robić badań. Co gorsza, autorzy idą w zaparte i we własnym oświadczeniu o metodologii… przyznają się do kolejnych błędów i nieetycznego postępowania, które nie wynikały wprost z raportu. Komentują Janusz Sielicki i Dorota Peretiatkowicz z IRCenter.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja